נתניהו
נתניהוצילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (מוצאי שבת) עם המתעמלת האומנותית לינוי אשרם שזכתה בשתי מדליות באליפות העולם.

ראש הממשלה בירך את אשרם ואמר לה "מזל טוב! יופי של הישג. הבאת הרבה גאווה לכולנו וקודם כל לך, מגיע לך! כל הכבוד, עשית את זה נהדר".

נתניהו ביקש למסור ברכות גם למאמנת איילת זוסמן ולמשפחתה של לינוי. אשרם אמרה כי זהו כבוד גדול עבורה לייצג את מדינת ישראל.

כאמור, לינוי אשרם בת ה-18, מתעמלת הקרקע הישראלית, השתתפה באליפות העולם 2017 שמתקיימת בפזארו, איטליה, וזכתה בשתי מדליות ארד - בתחרות הקרב-רב ובתרגיל הסרט. היא סיימה במקום הרביעי בתרגיל הכדור ובמקום השישי בתרגיל החישוק.

גם שרת התרבות והספורט מירי רגב בירכה את אשרם על זכייתה במדליית הארד. "לינוי שלנו ממשיכה לשבור שיאים ולקטוף הישגים בזירת ההתעמלות האומנותית הבינלאומית".

עוד אמרה השרה רגב, "מדינה שלמה החסירה פעימה כשלינוי הרשימה את העולם כולו בתרגילי הסרט, החישוק והכדור. זכיה זו היא המשך ישיר של הצלחותיה הרבות לאורך כל השנה בשלל התחרויות ובמשחקי העולם בפולין".

"אנו גאים בלינוי על הזכיה השניה במדליית הארד באליפות העולם ובטוחים כי בשנים הקרובות נזכה לשמוע את המנון התקווה מתנגן פעמים רבות בזירה".

לדברי השרה רגב, "הצלחות ההתעמלות האומנותית שמו את ישראל פעמים רבות על המפה, הפכו כבר למסורת וממשיכים להסב לנו שמחה רבה וגאווה ישראלית עצומה, הודות למסירות, המחוייבות והמקצועיות של כל הנבחרת וצוותם".