חוג הידידים של בנ"ע מצדיע לפעילות החברתית

תנועת בני עקיבא, בהובלת חוג ידידי התנועה, קיימה אתמול (שני) בערב אירוע גדול לתמיכה בפעילות החברתית של התנועה.

בין הפעילויות החברתיות שהתנועה מפעילה כיום ניתן למצוא את תכנית "השחר" לפיתוח מנהיגות בקרב יוצאי אתיופיה, תכנית "יונתן" לפיתוח מנהיגות מקומית בפריפריה החברתית של ישראל, שבטי "יובל" לחניכים בעלי צרכים מיוחדים, תכנית "עמישב" לקליטת עלייה מצרפת וצפון אמריקה, וסיוע כלכלי לחניכים שמשפחתם מתקשה במימון הפעילות בתנועה.

אירוע ההצדעה התקיים בבית משפחת מכבי ומטי קרסו במושב בני ציון וכל הכנסות האירוע מוקדשות למימון הפעילויות החברתיות של בני עקיבא.

בחוג הידידים של בני עקיבא מספרים כי מאז הקמת החוג אומצו כ-50 סניפים ברחבי הארץ דבר שסייע לאלפי חניכים.

"המטרה כעת היא להרחיב את הפעילות החברתית ולסייע למספר רב יותר של חניכים", אומרים בחוג הידידים שבראשו עומד אבי ברזילי, המשמש כמשנה למנכ״ל אפריקה ישראל נכסים ומנכ״ל אפי אירופה. החוג כולל עשרות אנשי עסקים מובילים במשק.

האירוע אמש עמד בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים והוענקו במהלכו אותות יקיר התנועה לשר ויו"ר המפד"ל לשעבר זבולון אורלב ולפרופ' מינה וסטמן, לשעבר ראש החוג להתנהגות ארגונית באוניברסיטת תל אביב ויו"ר מועצת ארגוני הנשים.

האירוע התקיים במעמד שר החינוך נפתלי בנט, מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל, חברי כנסת, אנשי עסקים ואנשי תקשורת והוא נחתם בהופעה של הזמר יהורם גאון.

שר החינוך בנט אמר באירוע כי כחניך, מדריך וקומונר לשעבר, הערכים אותם קיבל מבני עקיבא ליוו אותו וילוו אותו כל חייו. יו"ר חוג הידידים אבי ברזילי אמר כי התרומה הגדולה היא למען חברה טובה יותר, ומארח האירוע מכבי קרסו אמר כי החיבור שלו לבני עקיבא היא בעקבות הפעילות הגדולה של התנועה בקליטת יהודי אתיופיה.

מזכ"ל התנועה יאיר שחל הודה לכל המסייעים והתורמים, כאשר במהלך הערב גם חידשו רבים חברות בתנועה במסגרת הפרויקט "מחדשים חברות" שאליו הצטרפו כבר מאות בוגרים.

"האירוע מהווה הזדמנות להביט לאחור בסיפוק ולסקור את תרומתו הגדולה של חוג הידידים לתנועה בשנתיים שחלפו מאז הקמתו", אומר יו"ר חוג הידידים אבי ברזילי, "אנו מביטים קדימה בתקווה ובציפייה להגדלת הפעילות והרחבת מעגל הידידים והשותפים לפעילות החברתית הברוכה של תנועת בני עקיבא".