מעבר לבית קרקע
מעבר לבית קרקעiClipart

עוברים לבית קרקע? קבלו כמה טיפים לגינה מנצחת

הקיץ, זה הזמן אשר בו אנחנו מוצאים את עצמנו מבלים הרבה יותר עם המשפחה בחוץ. זה לא חייב להיות בטיולי שטח או על חוף הים.

אם איתרע מזלנו ואנחנו מתגוררים בדירת קרקע עם גינה צמודה – הרי שאנחנו לא ממש חייבים להרחיק נדוד בכדי ליהנות מהטבע ומארוחה בטבע. די אם נצא החוצה אל הגינה המאובזרת שלנו והאווירה המיוחדת תשפיע לטובה על כולם. כי גינה שמכילה את כל מה שצריך היא גינה שאפשר ליהנות בה ממש כמו בטיול רחוק מהבית.

גינה לי נחמדה

אם גם אתם זכיתם בבית צמוד קרקע וכעט אתם נהנים מגינה פרטית – חשוב שתדעו שאם לא תשקיעו בגינה – הרי שמהר מאוד היא תהפוך למקום מוזנח. יצמחו בה גידולי פרא, בעלי חיים ינצלו את המקום האטרקטיבי מבחינתם, לא יהיה נחמד לבלות בה ובקיצור – גינה ללא כל תועלת.

אך אם משקיעים בגינה כמו שצריך, שותלים צמחיה, מניחים דשה סינטטי, רוכשים רהיטים מתאימים לגינה, ודואגים לתחזוקה נאותה של המקום על כל אביזריו, הרי שהגינה תהפוך לפנינת חמד של ממש.

במה כדאי לצייד את הגינה?

  • תאורה טובה - ציוד לגינה, מעבר לצמחיה המתאימה אמורה לכלול תאורה מתאימה. התאורה הכי אופנתית היום זוהי תאורת לד. מדובר בתאורה שהיא עוצמתית מאוד מצד אחד אך השימוש בה לא עולה לנו הרבה כסף. אמנם ברכישה הראשונית נשלם אולי יותר ביחס לתאורה הרגילה אך יודעי דבר טוענים כי מדובר בהשקעה רווחית ביותר היות ותאורת לד היא תאורה הכי חסכונית. הגינה תאיר באור יקרות ויהיה כיף לבלות בה.
  • רהיטים נוחים - מלבד התאורה הטובה יש לנו את הרהיטים. אנחנו חייבים לצייד את הגינה בשולחן מתאים, בכיסאות או פינות ישיבה אחרות כמו ספסלים, כורסאות מתאימות לגינה וכדומה. כי אם לא יהיה לנו נוח לשבת בגינה –יפה ככל שתהיה – אנחנו פשוט לא נמצא את עצמנו מבלים בה. חשוב לזכור כי את רהיטי הגינה צריך גם כן לתחזק היטב. חשוב לנקות אותם מפני האבק וכדאי גם לרכוש כיסוי לשולחן גינה וכיסוי מתאים גם לפינות הישיבה בכדי שאלו יעניקו את ההגנה על הרהיטים וישמרו עליהם מפני נזקים שמזג האוויר עלול לחולל.
  • ציוד לגריל – אם אתם מעוניינים ליהנות מארוחות משפחתיות או ארוחות עם חברים בחצר, מומלץ מאוד שתצטיידו גם במכשיר גריל פחמים. מכשיר הגריל כאשר הוא זמין בחצר הוא מאפשר לנו ליהנות מארוחות על האש במרחב הפתוח מבלי שנצטרך לחשוב פעמיים על הרעיון. יש לנו את כל הציוד מוכן ומזומן בחוץ ואין כל סיבה שלא לנצל זאת.

אז אם גם אתם מתגוררים בבית עם חצר או עוברים לבית עם גינה, נצלו זאת. אבזרו את הגינה שלכם בכל מה שיהפוך אותה למזמינה, אטרקטיבית ונעימה ותיהנו לכם מכל מה שהטבע מציע...