נתב"ג
נתב"גצילום: חזקי ברוך

הסכם "השמיים הפתוחים" ממשיך את הגידול החד של תנועת הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון.

מנתוני רשות שדות התעופה עולה כי במהלך חודש אוגוסט עברו בנתב"ג 2,546,153 נוסעים ב-15,857 תנועות מטוסים, בטיסות הבינלאומיות והפנים ארציות.

מתחילת השנה עלתה תנועת הנוסעים הבינלאומית בנתב"ג בכ-18%. שנת 2017 היא שנת השיא של כל הזמנים עם כ-20 מיליון נוסעים בטיסות הבינלאומיות בנתב"ג.

במהלך חודש ספטמבר יעברו בנתב"ג למעלה משני מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות, ומדובר בגידול של 12% בתנועת הנוסעים הבינלאומית.

רשות שדות התעופה מדווחת גם כי מהפכת השמיים הפתוחים הרחיבה את שוק טיסות ה"לואו קוסט" בנתב"ג ב-25%: מעל 1.5 מיליון נוסעים בטיסות "לואו קוסט" בלבד, שהם 15% מסך כל תנועת הנוסעים היוצאים בטיסות הבינלאומיות בנתב"ג.

שר התחבורה ישראל כץ אמר כי ''רפורמת השמיים הפתוחים שינתה את ענף התעופה בישראל מקצה לקצה. הגידול בהיצע ומגוון חברות התעופה הפועלות כיום בישראל גבוהה ב-50% לעומת ההיצע טרם חתימת הסכם השמיים הפתוחים''

ראש השנה באומן

בתאריך ה-17 בספטמבר תחל הרכבת האווירית לאומן, שתימשך עד ערב ראש השנה. כ-100 אלף יהודים צפויים להמריא לאוקריאנה במטרה להתפלל בראש השנה בקברו של רבי נחמן מברסלה.

ברשות שדות התעופה שבים וממליצים לנוסעים לבצע את הליך הצ'ק אין כבר בבית, להדפיס את כרטיס העלייה למטוס ולהתחיל את החופשה בנמל התעופה בן גוריון.