האוול מול ליטא
האוול מול ליטאצילום: FIBA

לא רק ספורט. אם לא הספיק לאיגוד הכדורסל ולנבחרת הכדורסל של ישראל ההדחה אמש (שלישי) מאליפות אירופה בכדורסל אותו הם מארחים לראשונה בתולדותיהם, נפלה על כל אלה מכה נוספת ואנושה לא פחות.

לאחר שספגו הפסד בהארכה בתוצאה 104:91 לנבחרת גיאורגיה, חזרו שחקני ואנשי הקבוצה לבית המלון בו שהו במהלך השבוע כולו, מלון הילטון שבתל אביב ולעיניהם נגלה מחזה נוראי.

שמונה מחדרי הנבחרת נפרצו בזמן שהותם בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, עת שיחקו על המשך דרכם בטורניר, ומחדריהם נגנבו כספים וחפצים בשווי אלפי שקלים.

מסתבר כי זו אינה הגניבה הראשונה במהלך טורניר אליפות אירופה שהתקיימה בבית המלון, כשכבר במהלך הימים האחרונים התלוננו מספר שחקנים על כסף ותכשיטים שנעלמו מהחדרים ומהארנקים, אך בהנהלת המלון לא טרחו לבדוק את התלונות מאחר שמדובר היה בתלונות בודדות.

לא רק זאת, אלא שמחדרי אנשי הצוות והשחקנים אף נגנבו כרטיסים שחולקו להם ולבני משפחותיהם למשחק אמש מול נבחרת גיאורגיה, ולאחר שנגנבו בוטלו הכרטיסים על ידי משרד הכרטיסים "לאן".

לא רק לנבחרת הישראלית נגנבו חפצים וכסף רב כי אם גם לאנשי פיב"א ששהו באותו המלון וכן לשחקן נבחרת ליטא.

עם הבנת הקף הגניבות, ישבו יחד אנשי האבטחה של המלון ונציגי המשטרה ובדקו את כל מצלמות המלון שמרושת בעשרות כאלה, בכדי לאתר את הגנבים, והחומרים יועברו למשטרת ישראל להמשך חקירה.