פרזנטורים וקבוצת מיקוד
עידן חדש בפרסומים של בתי חב"ד

ארגון צעירי חב"ד השיק את "בנק הפרסומים'' שיסייע בצרכי העיצוב של בתי חב"ד ויוביל מהפכה בנראות הציבורית של בתי חב"ד בישראל.

רעות הדר , י"ז באלול תשע"ז

כפר חב"ד
כפר חב"ד
צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ארגון ''צעירי חב"ד בארץ הקודש'' השיק את "בנק הפרסומים'' שישמש מטריה לכל צרכי העיצוב של בתי חב"ד ויוביל מהפכה בנראות הציבורית של בתי חב"ד בישראל.

את התוכנית מוביל שליח חב"ד הרב חיים הבר ועמו חברי הצוות השלוחים הרב שמואל ביסטריצקי, הרב ירחמיאל גורליק, הרב שלום גליצינשטיין והרב יוסי ויספיש.

"מתוך הניסיון שנרכש במרכז לעזרי שליחות במהלך השנים האחרונות", אומר גורם בצעירי חב"ד, "עולה שבין השלוחים עצמם יש המעדיפים סגנון זה ואחרים אופן אחר, מה גם שבתוך הציבור עצמו השלוחים פועלים עם מגוון אחר של קהלים".

כל שליח יוכל לבחור את סגנון הפרסומים והטקסטים הנלווים מתוך האופציות שנבחרו. כמקובל בגופי פרסום מקצועיים, קבוצת מיקוד המורכבת מכל המגזרים – בוחנת את הפרסומים ואת המסרים, על מנת להגיע להתאמה מקסימלית לקהלי היעד הפוטנציאלי.

את הפרסומים מלווים יצגנים (פרזנטורים) שכבר צולמו שיככבו מעתה על כל פרסומי חב"ד בארץ הקודש ויהוו את 'הפנים' של חב"ד: האמן החסידי ר' שמחה פרידמן והשחקן שמלווה את סרטוני 'יהדותון' עודד מנסטר.

בנק הפרסומים מופעל על ידי 'המרכז לעזרי שליחות', והפרסומים יסופקו על ידו בהתאמה לכל הפלטפורמות.