קלינגר. פתיחה מושלמת
קלינגר. פתיחה מושלמתצילום: פלאש 90

עונת השיא של הפועל חיפה הייתה אי שם בעונת 1998/9, אז תחת הבעלים רובי שפירא זכה המועדון האדום מהכרמל באליפות הראשונה והאחרונה שלהם.

מלבד האליפות ההיסטורית ההיא, זכו האדומים מחיפה גם שלוש פעמים בגביע המדינה בכדורגל ושלוש פעמים בגביע הטוטו, אך העונה אותה פתחו בצורה הטובה ביותר הייתה עונת 2010/11. היה זה כשהאדומים מחיפה פתחו עם שלושה ניצחונות רצופים.

הערב (מוצאי שבת), האדומים מחיפה שיחזרו את פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם כשניצחו בפעם השלישית ברציפות, וכעת נמצאים עם מאזן מושלם במקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל באופן זמני עם כל 9 הנקודות האפשריות מהעונה שרק החלה.

רוסלן ברסקי עם שער בדקה ה-36 העלה את קבוצתו של ניר קלינגר ליתרון אחרי הגבהה מדויקת של שמואל שיימן. 7 דקות לאחר מכן איזן מאוויס צ'יבוטה את התוצאה עם שער גם כן לאחר הגבהה ושתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בשיוויון.

בדקה ה-65 ספג איציק עזוז כרטיס צהוב שני וראה את האדום שהיה הכרטיס אדום השני העונה של בני יהודה, ב-3 מחזורים. עדן בן בסט ניצל את היתרון המספרי כדי לכבוש בעקב כעבור 3 דקות ולקבוע את תוצאת המשחק ופתיחת העונה הטובה ביותר של הפועל חיפה.

במחזור הבא תפגוש חיפה את בית"ר ירושלים שניצחון שלה ביום שני הקרוב מול מכבי פתח תקווה יעלה אותה למקום הראשון בטבלה. האם שבוע הבא תישאר רק קבוצה אחת מושלמת בליגת העל שבכדורגל?

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל שבכדורגל, ניצחה עירוני קריית שמונה את מ.ס אשדוד בתוצאה 0:2. ניצחון בכורה לצפוניים שמנחילים הפסד שלישי ברציפות לאשדודים שנמצאים עמוק בתחתית טבלת ליגת העל.