iPhone
iPhoneצילום: רויטרס

אם חשבתם שפיספסתם משהו על האייפון החדש, תחסכו לעצמכם זמן יקר, לי היה זמן בתור של רמי לוי הערב אז החלטתי לפנק אתכם.

הצגת האייפון 10 או אייפון X החדש הזכירה יותר את אותם הרגעים המביכים לפני שממריאים והדיילת עושה את הריקוד הקבוע עם התנועות המגוחכות של התנהלות לשעת חירום וכל מה שמעניין אותנו באמת זה שהיא תסיים כבר ונוכל להמריא לסופ"ש / חופש / הופעה של קולדפליי / תשלימו לבד, ובמקרה שלנו מה שחשוב באמת - כמה זיכרון יש וכמה זה יעלה לנו.

הכותרת שתצא מהערב הזה היא הבאג של סמנכ"ל הטכנולוגיות של אפל שעלה להציג את היכולת המדהימה החדשנית לפתיחת מסך הנעילה אבל הפתיחה היחידה שהוא יקבל זה במהדורת הלילה של תכניות הגיקים והטכנולוגיה על הפדיחה סטייל הבלו סקרין של ווינדוס לפני כך וכך שנים בשיחוקו של ביל גייטס, כי משום מה זה לא עבד לו בסיבוב הראשון, מה שגרם לצוות ההפקה ללחוש לו באוזניות לבצע את ההדגמה 3 פעמים ברצף בהמשך הערב.

לזכותם ייאמר שיש גימיק אחד שנראה שכן יעשה רעש וזה אנימציית האימוג'י הלא רעה בכלל שהוצגה הערב וללא ספק גרפה את כל לשומת הלב של הצופים. עוד גימיק מעניין היה היכולת המדהימה באמת של המכשיר החדש עם אפליקציית הסנאפצ'ט.

אני כותב בגיחוך אבל למרות שזה תמיד אותו ערב עם אותם הצגות ופירוטכניקה, אפל תמיד מצליחים לגרום לי לפנטז על פגישה עם יועץ משכנאות שיסביר לי איך אוכל לקחת הלוואה על חשבון מיחזור המשכנתא כדי להרשות לעצמי לרכוש את האייפון החדש.

חוץ מזה, אין חדש תחת התפוח הגדול, אבל יש מבצעים לא רעים על הדבש ברמי לוי.

הכותב הוא יועץ דיגיטל ומוניטין ברשת