שחקני באר שבע חוגגים. לא בטוח שיש מה
שחקני באר שבע חוגגים. לא בטוח שיש מהצילום: פלאש 90

מה שהיה הוא שיהיה? כמו בעונה שעברה, גם העונה תשחק אלופת ישראל בשלב הבתים של הליגה האירופית לאחר שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות על חודו של שער. כמו בעונה שעברה, גם העונה פתחה האלופה הישראלית מבירת הנגב את דרכה בשלב הבתים של הליגה האירופית, מפעל הכדורגל השני בחשיבותו בכדורגל האירופי, ברגל ימין עם ניצחון.

האם כמו בעונה שעברה, גם העונה הנוכחית תיגמר עם אליפות ליגת העל הישראלית בפעם השלישית ברציפות והגעה עד לשלב 32 האחרונות במפעל האירופי?

האדומים מבאר שבע שאירחו את לוגאנו השוויצרית במשחק הראשון שלהם במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, עלו ליתרון מהיר כבר בדקה השניה. מאור מליקסון שהיה למצטיין על כר הדשא בישל לדן איינבינדר ונראה היה כאילו האלופה תתפוצץ על היריבה השוויצרית בדרך להשיב את הכבוד שאבד עם הפסד ותוצאות מביכות בליגת העל הישראלית.

בהמשך עוד הספיק תומאש פקהארט להחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים, שהייתה השלישית שבאר שבע מחמיצים העונה אחרי ההחמצה מול לודוגורץ ובני יהודה במסגרת אלוף האלופים.

רק בדקה ה-60 באר שבע שהייתה טובה הרבה יותר מהשוויצרים, הצליחה לכבוש שער כששיר צדק הכפיל את התוצאה לזכות הדרומיים. 7 דקות מאוחר יותר שוב כבש צדק, הפעם לשערו שלו עצמו, ובסיום - 1:2 לבאר שבע בפתיחת המסע האירופי.

במחזור הבא, בעוד שבועיים, הקבוצה של בכר תתארח בצ'כיה אצל ויקטוריה פלזן, שפתחה את הקמפיין עם הפסד 3:0 בחוץ מול סטיאווה בוקרשט.