הרמטכ"ל העניק דרגה לקצין שנפצע אנושות

הרמטכ''ל רב-אלוף גדי איזנקוט העניק היום (ראשון) דרגת אלוף-משנה אישית לסגן-אלוף שי סימן טוב, מפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי, כסימן להערכה על פועלו ועל שיקומו.

סימן טוב נפצע באורח אנוש מקריסת מנהרת טרור בעזה במהלך מבצע "צוק איתן", כאשר פיקד על גדוד "ברק" של חטיבת "גולני".

"כל אירוע הענקת דרגה הוא אירוע מרגש אבל האירוע הזה מרגש שבעתיים", אמר איזנקוט. ''עלייה בדרגה היא בראש ובראשונה ביטוי הערכה על המסלול הפיקודי שמסמל המשך תרומה לדור צעיר של מפקדים שיספוג ושילמד מהניסיון הקרבי והפיקודי שלך.

''אני מאחל לך שתמשיך לתרום מהניסיון שלך ולהעמיד דורות של מפקדים שהם עזי נפש ויודעי תורה צבאית ואני משוכנע שהתרומה שהייתה לך בעבר תמשיך ותתפתח בעתיד. בהזדמנות זו אאחל שנה טובה, שנה בטוחה ושנה מבורכת לכולם", הוסיף הרמטכ''ל.

''אני רואה את הסיפור מנקודה אחרת''
''אני רואה את הסיפור מנקודה אחרת''צילום: דובר צה"ל

אל''מ סימן טוב, המשמש כיום כמפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי, אמר "אני גאה פה בדיוק כמו שאתם גאים בי ומשבחים אותי על הדרגה אבל אני רואה את הסיפור מנקודה אחרת- מחויבות. נמצאים פה שלושת המעגלים שסובבים אותי בייחוד מאז הפציעה.

''המעגל הראשון, דניאלה והמשפחה שהם עמוד התווך שעומד מאחוריי ותומך בי. מעגל שני, החברים שצברתי לאורך הדרך, מכל מין, מכל סוג ומכל גיל והמעגל השלישי, המחויבות של צה"ל כלפיי הלוחמים והחיילים ואני העדות החיה לכך", הדגיש.

נציין כי סימן טוב יקבל הערב את ״אות המופת השיקומי״ ממנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אודי אדם, ומסמנכ״ל וראש אגף שיקום, חזי משיטה, יחד עם שני זוכים נוספים, בטקס חגיגי ומרגש.