"מתנצלים בפני כל אוהד ואוהדת"

לאחר שכ-5,000 אוהדיהם לא הצליחו להיכנס למשחק אמש שהיה הראשון לעונה באצטדיונם הביתי, בהנהלת בית"ר מתנצלים. "נסיק מסקנות"

, כ"ו באלול תשע"ז

אוהדי בית"ר (ארכיון)
אוהדי בית"ר (ארכיון)
צילום: פלאש 90

אחרי פגרה בת חודשיים וחודש וחצי מחוץ לאצטדיון הביתי, שבה אמש בית"ר ירושלים אל אצטדיונה הביתי, אצטדיון טדי שבבירה.

לאחר שזה אירח את משחקי המכביה ה-20 ולאחר מכן עבר שיפוץ ושזרוע, אמש קיימה הקבוצה הירושלמית את משחקה הראשון באצטדיונה הביתי העונה. החגיגיות וההתרגשות מהמשחק הביתי הראשון העונה בתוספת לעובדה כי המשחק היה קרב ישיר על תואר המושלמת ועל המקום הראשון והעובדה שזה התקיים לאחר צאת השבת, הביאה המוני אוהדים לאצטדיון אך לרוע מזלם לא כולם יכולים היו להיכנס.

כ-5,000 אוהדים ירושלמים שלא רכשו כרטיסים ברכישה המוקדמת וקיוו לרכוש כרטיס ביום המשחק עצמו בקופות נאלצו למצוא את עצמם מחוץ לאצטדיון, כשחלקם מגיע ממקומות רחוקים, מצפון ועד דרום.

הדבר עורר את זעמם של אוהדים רבים שמשריקת הפתיחה והיום לאורך כל היום כתבו ברשתות החברתיות על העוול שנעשה להם לדבריהם ועל האכזבה מהנהלת המועדון שלטענתם לא הפשירה מספיק כרטיסים כמצופה מהם.

בהנהלת המועדון הירושלמי מיהרו להגיב לדברים כשבחשבון הפייסבוק שלהם כתבו, "קהל יקר שלנו,
אמש חזרנו לשחק באצטדיון טדי לאחר תקופה לא קצרה, בציפייה גדולה. ראשית, אנו מתנצלים בפני כל אוהד ואוהדת אשר חוו חוסר נעימות בגלל קשיים כאלו ואחרים, בין אם מדובר באלו התלויים ישירות באחריות המועדון ובין אם לאו".

"אנו מבקשים להודות לעריית ירושלים ולהנהלת אצטדיון טדי אשר יצאו מגדרם על מנת שנוכל לקיים את המשחק כבר אתמול, למרות שהצפי המקורי דובר על אמצע חודש אוקטובר. אין מדובר בנתון מובן מאליו כלל", אמרו במועדון הבית"רי והוסיפו, "ידענו מראש שעשויים להתגלות קשיים ותקלות בכל הנוגע להגעת אוהדים לתחומי האצטדיון, זמני ההגעה וכניסה ליציעים".

"ניהול אירוע מסוג זה בכלל וכל משחק של בית״ר ירושלים בפרט, הוא בפיקוד משטרתי ולכן יש כאן שילוב של מספר גורמים המתגייסים לטובת הצלחת אירוע שכזה שמטרתם היא להחזיר את כל הנוכחים בריאים ושלמים ואם אפשר, גם מרוצים מתוצאת המשחק".

עוד אמרו בבית"ר כי גם על האוהדים ישנה אשמה לא מבוטלת. "למרות הודעות לאורך כל השבוע בכלי התקשורת השונים ובכל ברשתות החברתיות המבקשות מקהל האוהדים הנפלא שלנו, להקדים ככל שניתן להגיע לתחומי המגרש על מנת שלא ייווצר צוואר בקבוק אשר יקשה את הגישה והכניסה למשחק, לא כולם הצליחו לעשות כן, מטעמים שונים. לטובת האוהדים עמדה גם קופה לרכישת מוקדמת של כרטיסים באצטדיון במהלך השבוע שקדם למשחק. ישנה גם האפשרות לרכוש כרטיסים להדפסה ביתית, דבר שיכול להקל מאוד על הכניסה לתחומי האצטדיון. ידוע לנו כי חלק מן המערכות באצטדיון לא עבדו כשורה. מדובר בדברים שאינם תלויים בנו, אבל אכן כאלו שיכולים לקרות".

לסיום אמרו במועדון, "אמנם זה לא אידיאלי אך אנו לומדים ומפיקים את הלקחים, מסיקים את המסקנות מתוך כוונה שחוויות לא נעימות אלו לא ישנו עבור כל מי שמגיע למשחקי הקבוצה. אנו מבטיחים כי נעשה הכל לעשות כן".


‫הצעות והערות ניתן לשלוח לדואר אלקטרוני: neri@inn.co.il