איש הימין הבריטי טומי רובינסון שואל בסרטון חדש – למה האו"ם מתעלם מדיכוי בלוצ'יסטן ע"י פקיסטן, ועוסק רק ביהודים בישראל, המגינים על עצמם מפני הערבים הפלשתינים?

רובינסון ייסד את ה-EDL, הליגה להגנה אנגלית. הוא אחד הקולות הבולטים בימין הבריטי, ומתנגד חריף לפלישת המוסלמים לבריטניה.

בסרטון שהכין עבור RebelMedia הוא תיאר את דיכוי המיעוט הבלוצ'י בידי הצבא הפקיסטני לאורך עשרות שנים. לדבריו, הפקיסטנים מנצלים את משאביה העשירים של בלוצ'יסטן אך מונעים מתושביה ליהנות מהעושר הזה. עם חלוקת הודו, סופחה בלוצ'יסטן לפקיסטן, והיא מהווה 44% משטחה. למרות זאת, "השמאל מעדיף לבזבז את זמנו בהגנה על מעשים ברבריים נגד הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון", אמר.

הצבא הפקיסטני תקף לפני כ-12 שנים את העיירה בה התגורר המנהיג הבלוצ'י, נוואב בוקטי, בניסיון להרוג את בוקטי. במתקפה נהרגו 72 אזרחים, סיפר רובינסון, והדבר היווה ללא ספק פשע מלחמה. למרות זאת, האו"ם והתקשורת העולמית עוסקים בישראל, ולא בבלוצ'יסטן.

הצבא הפקיסטני הורג וחוטף בלוצ'ים כעניין שבשגרה ו"מעלים" אותם, לדברי איש הימין. החטיפות הללו מתרחשות מדי יום, לדברי רובינסון, ולדברי ארגון זכויות בשם Human Rights Watch, כ-300 בלוצ'ים נחטפו ונרצחו בשנים 2011-2014.

בנוסף, מערכת החינוך הבלוצ'ית מצויה במצב של חרפה, סיפר איש הימין. ארבעים וארבעה אחוזים מילדי בלוצ'יסטן בגילאים 5 עד 16 לא הולכים לבית ספר. אבל את הקהילה הבינלאומית מעניינים רק היהודים ו"פלשתין".

רובינסון נרדף קשות על ידי הרשויות בבריטניה, שמחשיבות אותו לגזען בשל התנגדותו לפשעיהם של המהגרים המוסלמים. הוא אוהד מאוד את ישראל וביקר בה בשנה שעברה.