דינוזאורים בגן גורו
דינוזאורים בגן גורויח"צ

במהלך החופש הגדול, במשך חודשיים תמימים, הצלחתם למצוא פעם אחר פעם רעיונות לפעילויות לכל המשפחה ועם תחילת הלימודים בראשון בספטמבר, הרשיתם לעצמכם בשעה טובה ומוצלחת לנשום סוף סוף לרווחה. אך כהרגלם בקודש, חגי ישראל הפציעו להם במלוא הדרם ושוב, אתם מוצאים את עצמכם בחיפושים אחרי חוויות ואטרקציות ברחבי ארץ ישראל. אם אכן כך הם פני הדברים, הרשו לנו לעניין אתכם בביקור משפחתי "בגן גורו" ובפארק המעיינות. בכתבה שלפניכם נספר לכם על מקצת ממה שיש לאתרים הייחודיים האלה להציע לכם בסוכות הקרוב.

מבוך הדינוזאורים הראשון בעולם

"גן גו-יורה", הוא מבוך צמחייה ענק, שבשביליו המסועפים ממתינים לכם שלל דינוזאורים בגודל טבעי. הדינוזאורים השונים מתנועעים ומשמיעים קולות, כאילו שהיו יצורים חיים וחלקם אפילו ישמחו לספר על עצמם. הדינוזאורים המדברים יסבירו לכם בחרוזים ובשפה יומיומית מלאת הומור על חיי השגרה שלהם ועל כל מה שמייחד אותם מהדינוזאורים האחרים שתפגשו במקום. בנוסף תמצאו ברחבי המבוך גם מתקני הפעלה אינטראקטיביים מעולם הדינוזאורים ושלטי הסבר מעשירים ומאירי עיניים, בשלוש שפות.

עשרות כרטיסים לגולשי ערוץ 7 יחולקו לזוכים בהגרלה

לחגוג כמו אבוריג'ינים אמיתיים

בחג הסוכות הקרוב גן גורו צפוי לשנות את פניו לכבוד הפסטיבל האבוריג'יני. במסגרת הפסטיבל יתקיימו סדנאות יצירה וקצב לכל המשפחה ומדי שעה עגולה תוכלו לשבת ולהקשיב לאגדות עם אבוריג'יניות, שיסופרו על ידי שחקנים מחופשים. בפסגת גבעת התצפית שבגן תמצאו נגן דיג'ירידו מקצועי שיציג לכם את כלי הנגינה הייחודיים של האבוריג'ינים ואף יזמין אתכם להתנסות בנגינה ובתיפוף.

כמו כן מדי יום במהלך הפסטיבל תוכלו לצפות בהצגות מבית התיאטרון האבוריג'יני, הנוהג לשלב את הילדים בפעילות שבטית קסומה במהלך ההופעות. את פני הבאים בשערי הפסטיבל יקבל ראש השבט האבוריג'יני בלבוש מסורתי כמובן ובנוסף יהיו במקום עמדת אפיית לחם, עמדות איפור בסגנון אבוריג'יני לילדים ולמבוגרים ועוד הרבה הפתעות שיתגלו במהלך הביקור.

האטרקציה המרכזית

מטבע הדברים, האטרקציה המרכזית של גן גורו, היא החיה הקופצנית ביותר בסביבה, כאשר נכון להיום גן גורו הוא למעשה המקום היחיד מחוץ לאוסטרליה שבו ניתן להאכיל וללטף קנגורו. יחד עם זאת, לא על הקנגורו לבדו מתבססת הגאווה של גן גורו. בנוסף חיים היום ברחבי הגן הפורח בעלי חיים רבים שהגיעו למקום מאוסטרליה הרחוקה, כשבין היתר מדובר בקואלה, שועלים מעופפים, קזוארים מדהימים ביופיים ואינספור תוכים צבעוניים, שישמחו אם תואילו לפנק אותם בשיפודי פירות טעימים.

הכי קרוב לטבע שרק אפשר

בפארק המעיינות ניתן לטייל רגלית ללא תשלום, אך דעו כי ניתן בהחלט לשדרג את החוויה תמורת תשלום. כך לדוגמה תוכלו לשכור אופניים (החל מ-50 שקלים), רכב חשמלי המתאים לארבעה נוסעים (200 שקלים לשעתיים) או רכב חשמלי לשישה נוסעים (285 שקלים לשעתיים). זהו גם המקום להזכיר כי רייזר העמק הנעלם, חווית שטח בנהיגה עצמית, חנך לאחרונה מסלול חדש ומרענן העוקב אחרי נחל חרוד כמעט עד למקורותיו. המסלול חוצה את העמקים ומזמין אתכם להתרענן במעיין יפהפה למרגלותיו של הגלבוע.

אלו מכם שמעוניינים לבלות במקום יותר מיום אחד, מוזמנים לשריין כבר עכשיו את אחת מבקתות העץ שבמתחם האירוח הכפרי ניר דוד. האירוח במתחם כולל מגוון רחב של הטבות והנחות כמו ארוחת בוקר על שפת נחל האסי (נחל עמל), כניסה חופשית למרכז הספורט ניר דוד (הכולל מכון כושר, סאונה ובריכה מחוממת ומקורה) כניסה חופשית לגן השלושה (סחנה), והנחות גדולות לגן גורו, פארק המעיינות ורייזר העמק הנעלם.

גן גורו יהיה פתוח במהלך חול המועד סוכות בימים ראשון עד שלישי בין השעות 9:00-17:00 ובימי שישי ובערב החג, בין השעות 9:00-15:00. להתראות בקרוב או בתשלום מראש באתר!

פעילות בגן גורו
פעילות בגן גורויח"צ