סרטון גזעני שהעלתה צעירה עורר סערה גדולה ברשת. מדובר בסרטון שצולם אתמול (רביעי) בבאר שבע על ידי אותה צעירה בו היא נשמעת מקללת נוסעים כהי עור היושבים עימה באוטובוס.

"יש פה אחד שיושב הכושי הזה עם ריח של כורכום. אני מתה, מה זה אנשים לא מתקלחים? קנו מים וסבון ושפשפו את הגוף", אומרת בסרטון.

לאחר מכן היא פונה לנוסעת שחומת עור שיושבת מולה ואומרת לה. "לזאת יש ריח של דגים שהתייבשו שנים באגם, אני נחנקת. לא יודעת למה היא לא מתקלחת? קחי סבון, יש לך ריח של גופה. לכי לאבו כביר".

את הסרטון שיתפה אישה מקהילת העבריים בשם עשריאל בן ישראל והוא זכה לאלפי שיתופים ותגובות.

בן ישראל כתבה בפוסט, "קליפ זה מייצג את הרמת ראשה של הגזענות בארץ כלפי שחומי עור למיניהם בצורה הבוטה ביותר. אנו עדים לדברי ביזיון, השפלה, ואפליה שחברי הקהילה ושחומי עור אחרים חווים יום יום, רק האירועים לא מתועדים.

''הנה לכם, דוגמא חיה, ומה שמדהים בקליפ הזה הוא? שהאישה אינה מתביישת במילותייה, ואף מתייחסת לזוג כאל בעלי חיים נחותים חסרי תועלת. היא מצלמת אותם מול פניהם, בשיא החוצפה, צוחקת על זה ונהנית. אנחנו ננקוט בכל בצעדים הרלוונטיים כנגד הגברת בסרטון למען יראו ויראו"

מרבית נוסעי האוטובוס ישבו בשקט ובחרו שלא להתערב.

חברת דן באר שבע הגיבה, "לצערנו הרב, קיימים מקרים רבים של גזענות וחיכוכים בתחבורה הציבורית בישראל. נהגי האוטובוס תפקידם לנהוג ולהוביל את הנוסעים בביטחה ליעדם. הם מתערבים רק במקרה של סכנה ממשית לאלימות פיזית".