אלי אוחנה
אלי אוחנהצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

על אף שבכל הקשור לבית"ר ירושלים ולזהות העומד על הקווים תמיד יש הפתעות, נראה שהפעם ההפתעה גדולה הרבה יותר, כשזו הודיעה על מינויו של בני זן זקן למאמן הקבוצה עד לתום העונה.

הירושלמים שנפרדו מתחילת העונה כבר משני מאמנים, שרון מימר ואלי כהן, הודיעו הערב (חמישי) על החתמתו המפתיעה של בני בן זקן למאמן הקבוצה. למעשה עם מינויו של בן זקן בן ה-34, ישוב המאמן הזמני שעמד על הקווים עד כה, גילי לבנדה לעמדת העוזר.

עבור המאמן הצעיר בית"ר תהיה התחנה הרביעית בקריירת האימון שלו הקצרה, כשזה פרש אך לפני 4 שנים ממשחק פעיל. את תחילת דרכו בעולם האימון החל מיד עם פרישתו כששימש עוזרו של ברק בכר בעירוני קריית שמונה, ולאחר פיטוריו של מוטי איווניר לפני שנתיים קיבל את הזדמנות חייו כשנקרא לשמש כמאמן הקבוצה הבוגרת של המועדון.

אמנם בן זקן הצליח בקדנציית האימון שלו בקריית שמונה, אך זו הייתה קצרה מדי כשפוטר במעשה שנחשב להישג שלילי של הכדורגל הישראלי - בזמן שהקבוצה עודנה משחקת ובשידור רדיו. היה זה על רקע חילוקי דעות מקצועיים בין הבעלים של קריית שמונה, איזי שרצקי לבין המאמן הצעיר שעמד על שלו, ובסופו של דבר פוטר בבושת פנים.

תחנת האימון הבאה של בן זקן הייתה בעיר ירושלים, כשירד אל הליגה הלאומית ואימן את הפועל קטמון. לאחרונה אימן את הפועל עפולה בה חתם מיד עם עזיבתו של ראובן עטר שעבר למ.ס אשדוד.

כזכור, זהו המאמן הרביעי על הקווים בבירה מתחילת העונה, כשקדמו לו שרון מימר שפוטר לאחר ההדחה מאירופה וארבעה ימים לפני פתיחת העונה בליגת העל שבכדורגל. אלי כהן שפוטר לאחר ראיון שנוי במחלוקת ל'ידיעות אחרונות', וגילי לבנדה ששימש כמאמן הקבוצה עד למינויו של בן זקן הערב.