מחר
מחרעטיפת האלבום

מרדכי שפירא (27) נשוי +4, גר בניו יורק, משיק היום את אלבומו השני, "מחר".

שפירא נחשב לאומן צעיר ועסוק מאוד מעבר לים. הוא מופיע בכל ערב, אהוד מאוד על הצעירים והצעירות בארה"ב, ומחזיק במספר להיטים חזקים מהאלבום הראשון ("שכר מצווה", "כל הדרך" ועוד), ב"מחר" החדש, הוא מדייק עוד יותר את בחירת השירים שיהפכו ללהיטים, וממשיך את הקו המנצח מאלבום הבכורה.

"האלבום הזה שונה, הוא הולך יותר לכיוון ה'פופ', לא משהו מאוד רגיל במוזיקה היהודית, זה נועד לתת מענה לצעירים שלנו שמושפעים ממוזיקה שהם שומעים מבחוץ". התגובות למוזיקה של שפירא מצוינות גם אצל בקרב הקהל האמריקאי שחי בישראל, "ברך השם אני מקבל הודעות ותגובות ממקומות כמו רמת בית שמש, רחביה, וירושלים. הקהל הישראלי, יכיר אותו כנראה עוד יותר בעקבות "מחר", שיר הנושא באלבום שנושא מסר חשוב: "בכל יום מחדש זורחת השמש ודברים מסתדרים, חשוב לי להעביר את המסר החיובי הזה, ע"מ להאיר את העולם ולחזק את מי שלעיתים חש קושי. תסמכו על השם, הדברים יסתדרו כבר מחר."

השירים באלבום החדש דו לשוניים ונשמעים מצוין לדוברי אנגלית ועברית כאחד. הביצועים של מרדכי מספקים חוויה גדולה, מנעד הקול שלו רחב ומעניין. העיבודים באלבום מגוונים מאוד, הוא מדלג ממוזיקה חסידית יהודית ועד למוזיקת פנטסיה ומחזות זמר.

טובי אנשי המקצוע נאספו לעבודה על האלבום: איצי וולנדר שהפיק, איאן פרייטור שעיבד את רוב השירים, מרים ישראלי שכתבה חלק מהשירים, צבי בלומנפלד ודני גרוס, וכמובן שפירא עצמו שהלחין מספר שירים.