אלי ישי
אלי ישיPhoto by Hadas Parush/Flash90

מפלגת 'יחד' בראשות השר לשעבר אלי ישי יוצאת למפקד ראשון ונערכת לבחירות לכנסת ה-21.

"למרות שבבחירות האחרונות 'יחד' לא עברה את אחוז החסימה, 'יחד' תרוץ שוב בבחירות הקרובות", הבהיר ישי בהודעה שפרסם הבוקר.

"כשאתם תתפקדו", הסביר, ''נדע בוודאות שביום המכריע לא תשנו את דעתכם בגלל ספינים והפחדות. נוכל לשמור איתכם על קשר הדוק ולשתף אתכם בהחלטות והכרעות לפני ואחרי הבחירות".

ישי מתמודד עם השאלה מדוע להצביע למפלגה שלא עברה את אחוז החסימה. "אני שואל את עצמי, ובוודאי גם אתם שואלים את עצמכם למה להצביע שוב למפלגה שלא עברה את אחוז החסימה? זו שאלה נכונה וצודקת''.

לדבריו, ''לא מספיקות הבטחות על יוזמות חברתיות שנקדם ושמירה על הצביון היהודי והגנה על גבולות הארץ, חובה עלינו להניח את דעת המצביעים הרבים שהקול שלכם ישפיע ושתנועת יחד תהיה חברה בכנסת הבאה ללא צל של ספק".

לטענת ישי, כדי להבטיח את נוכחות 'יחד' בכנסת הבאה ראשיה נערכים לכך מבעוד מועד. "על מנת שנוכל לקדם חקיקה ברוח 'יחד', לחסום יוזמות מסוכנות לבטחון אזרחי ישראל, למנוע פגיעה בהרתעה, להאבק בסכנות דמוגרפיות, ובכדי לדאוג לתקציבים עבור מה שיחד מאמינה בו - רווחה, עולם התורה, וארץ ישראל השלמה, אנחנו חייבים שתהיו איתנו".

"אחרי הקדנציה הנוכחית בה חסרונה של יחד בכנסת הורגש ועודנו מורגש, כולנו מבינים היטב שבלי יחד, הרפיסות מול הטרור תמשך, הקפאת הבניה, הוויתורים לרפורמים, חילולי השבת והשחיתות שפשתה בכל חלקה טובה יימשכו גם הם", אמר השר לשעבר.