סמוטריץ' ורום
סמוטריץ' ורוםצילום: לב העולם

שדולת ארץ ישראל בכנסת, בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ' וח"כ יואב קיש, שיגרה מכתב תמיכה לאלפי תומכי ישראל בעולם.

מכתבם של ראשי השדולה צורף לחבילות מוצרים מיהודה ושומרון הנשלחות מידי חודש לתומכי ישראל באמצעות ארגון 'לב העולם'. המיזם קם במטרה לחזק את היצרנים ביהודה ושומרון וכחלק מהמלחמה בחרם ובתנועת ה-BDS.

"תודה לכם על הסיוע לארגון 'לב העולם' המקדם רכישת מוצרים מתוצרת ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. דרך רכישת מוצרים אלו אתם מחזקים את מדינת ישראל במאבקה נגד החרם הבין-לאומי ולוקחים חלק משמעותי בעשייה הציונית של המתיישבים", כתבו ראשי השדולה לתומכים.

"שותפותכם זו, מעבר להיותה תמיכה כלכלית במפעל ההתיישבות ובמדינת ישראל כולה, היא קודם כל אמירה ערכית ברורה לעולם כולו: מדינת ישראל קיימת כאן בזכות ותמשיך להתקיים וליישב את כל חלקי הארץ עוד שנים רבות. בזמן שבקהילה הבין-לאומית מנסים לטעון כנגד זכותנו על הארץ ולרפות את ידינו, כל מעשה קטן של חיזוק ושותפות מצדכם, ידידינו בתפוצות, מזכיר לנו שוב ושוב שאנחנו לא לבד במאבק הצודק הזה. תודה מקרב לב על השותפות והידידות", הוסיפו.

המכתב החתום בידי ח"כ בצלאל סמוטריץ' וח"כ יואב קיש, המשמשים כיושבי ראש שדולת ארץ ישראל בכנסת, הודפס על גלויה מפוארת.

בשדולה חברים חברי כנסת משלל מפלגות הכנסת - ח"כ רוברט אילטוב, ח"כ דוד אמסלם, ח"כ נאוה בוקר, ח"כ דוד ביטן, ח"כ מיקי זוהר, ח"כ אורן חזן, ח"כ מוטי יוגב, ח"כ אורלי לוי אבקסיס, ח"כ מנחם מוזס, ח"כ אברהם נגוסה, ח"כ ניסן סלומינסקי, ח"כ חמד עמאר, ח"כ רועי פולקמן וח"כ נורית קורן.

מלבד מכתב של ראשי השדולה בחבילה יקבלו תומכי ישראל גם יין מיוחד מגוש עציון, שוקולד, שמן זית, דבש, תכשיט ומוצרי קוסמטיקה, כולם מיצרניים שונים ביהודה ושומרון.

צילום: לב העולם
צילום: לב העולם

עו"ד נתי רום, מייסד ''לב העולם'', הודה לשותפים ולתומכים וסיפר על המיזם "אנו מתרגשים לראות עוד ועוד אוהבי ישראל בכל העולם שמצטרפים לפרויקט והופכים שותפים איתנו ביובל שנים של ציונות והתיישבות בארץ הקודש. אנו מודים לחברי שדולת ארץ ישראל בכנסת על שילוב הכוחות והסיוע.

''דווקא בימים אלו, כאשר אנו עדים להתנגדויות מבית להתיישבות בגוש עציון, על ידי אנשים המכהנים ברשות השופטת בישראל, חשוב לכוון את הלב ולראות את התמיכה הגדולה של שותפינו בעולם, שצומחת מידי שנה.

''לרגל השנה החדשה ולרגל חגיגות היובל להתיישבותנו, אני מברך את שותפינו בשנה טובה ומתוקה, שנה שבה ימשיכו העסקים ביהודה ושומרון לשגשג ולהתפתח וליצור שותפויות חדשות בארץ ובעולם", הוסיף עו"ד רום.