תורג'מן, חוזר הביתה
תורג'מן, חוזר הביתהצילום: באדיבות מועדון מ.ס אשדוד

שבוע וחצי לאחר פיטוריו של ראובן עטר, מינתה הבוקר (שלישי) מ.ס אשדוד את מאמנה השלישי העונה - עמיר תורג'מן.

תורג'מן, ששימש כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל סיים אמש את תפקידו עם ההפסד 1:0 לנבחרת ספרד במשחק שהתקיים באצטדיון טדי שבבירה והיה האחרון של הנבחרת בקמפיין מוקדמות המונדיאל 2018, אותו חתמו עם הפסד שישי.

תורג'מן כבר היה סגור כמאמן אשדוד עם תחילת העונה, אז עזב במפתיע רן בן שמעון את הקבוצה כשמונה למאמן נבחרת קפריסין, אך חילוקי דעות בין תורג'מן להנהלה האשדודית על רקע איוש תפקיד עוזר המאמן הביאו לבסוף למינויו של ראובן עטר שהגיע מהפועל עפולה.

לאחר רצף תוצאות רעות וכשזכה בנקודה אחת בלבד בששת מחזורי ליגת העל, החליטו באשדוד לפטר את עטר ואת יתר עוזריו ולהביא בכל מחיר את תורג'מן שאימן עד לאחרונה את בית"ר ת"א/רמלה מהליגה הלאומית. אשדוד זו לא הקבוצה היחידה בליגת העל שהתעניינה בתורג'מן ורצתה להחתימו כמאמנה, כשגם בית"ר ירושלים שקלה זאת אך לבסוף העדיפה את אלי כהן השריף שכזכור כבר פוטר לאחר מחזור אחד בלבד בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת.

תורג'מן חתם היום לשנתיים וחצי במועדון האשדודי, כשכעת אשדוד וקבוצתו הקודמת, בית"ר ת"א/רמלה שכבר אמרה לא פעם כי לא תעמוד בדרכו של המאמן הצעיר והמוערך להתקדם לליגת העל, צריכות לסכם ביניהן את גובה הפיצוי.

הגעתו של תורג'מן לאשדוד למעשה סוגרת עבור חלוץ העבר מעגל, כשזה היה לאחד משחקניה המובילים לאורך שנים רבות כשגדל בקבוצת הנוער שלה וממנה עבר לאחר שנים בקבוצת הבוגרים גם למכבי ת"א.

את מקומו של תורג'מן בבית"ר ת"א/רמלה, שכבר ייצאה בעבר מאמן מוצלח נוסף לליגת העל, את סלובודאן דראפיץ' שעבר לבית"ר ירושלים ואחר כך למכבי נתניה, יתפוס זיו אריה ששימש בעבר בתפקיד מקצועי בבית"ר ירושלים. בבית"ר ת"א אמרו הבוקר, "אנחנו מודים לעמיר על שנתיים נפלאות ושל עבודה משותפת ומאחלים לו הצלחה גדולה בהמשך מסעו לכיבוש פסגות הכדורגל".

מאשדוד נמסר, "מועדון ספורט אשדוד שמח להודיע על חזרתו הביתה של עמיר תורג׳מן, והפעם לעמדת המאמן הראשי בקבוצה הבוגרת. תורג׳מן גדל במחלקת הנוער של המועדון (עירוני אשדוד טרם האיחוד) ואף שיחק בשורות הקבוצה הבוגרת לפני ואחרי האיחוד במשך 6 עונות לא רצופות, במהלכן הבקיע 78 שערים ב-168 הופעות.
עמיר יגיע לאשדוד יחד עם עוזרו ארז בלפר, העובד איתו בשנים האחרונות, והשניים כבר יעבירו את אימון הקבוצה היום".