נתניהו
נתניהוצילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו עונה לפרסומים מערב החג בעיתון 'ידיעות אחרונות' לפיהם הופעלו עליו לחצים לביטול מכרז לבניית ארבע ספינות להגנה על אסדות הגז.

בכתבה צוטט השר לשעבר משה יעלון שטען, "נתניהו בא אליי בעצמו ואמר: 'למה יש מכרז? תבטלו אותו". ראש הממשלה הגדיר את דבריו של יעלון, "פייק ניוז".

בפוסט בדף הפייסבוק שלו כתב ראש הממשלה, "טענותיו של יעלון "כבר הופרכו על ידי פרקליט המדינה, שאמר שוב לפני ימים אחדים שרה"מ אינו קשור בשום צורה לפרשת כלי השיט ואינו חשוד בדבר".

נתניהו ניסה להצביע על קשר בין הכתבה הזו לכתבות אחרות שקשורות לבני משפחתו. "זה רק אני, או שגם אתם מזהים פה קמפיין? הציבור לא מתרשם מהקמפיין האגרסיבי שנשען על סיגרים וחמגשיות. לכן 'ידיעות' מנסים בכל דרך לקשור אותי בכח לחקירות שאין לי כל קשר אליהן. הם יודעים שבסוף לא ישאר כלום, חוץ מכמה עשרות חברי הכנסת שנשלחו מטעמם כדי להצביע בעד סגירת 'ישראל היום'".

הוא הוסיף כי "אם הם באמת היו בודקים את העובדות, הם היו מגלים שביטול המכרז עליו מדבר יעלון נעשה על פי בקשה בכתב של... משרד הביטחון בראשות בוגי יעלון! זהו אותו בוגי שאמר שבוע לפני שנאלץ לוותר על תיק הביטחון בנסיבות פוליטיות, שיש לנו ראש ממשלה מצויין". את דבריו סיכם במתקפה נוספת: "מעניין איזה 'תחקיר' ימציאו ב'ידיעות' לגיליון חנוכה".