די עם ההבטחות
די עם ההבטחותצילום: מירי צחי

המאבק על הכבישים העוקפים ומרכיבי הבטחון ביו"ש הולך ומחריף.

רחל מנזלי סלומון, ששכלה אב, אח ואחות בטבח בנווה צוף-חלמיש, מצטרפת למאבק שמוביל ראש מועצת שומרון יוסי דגן עם ראשי מועצות נוספים מאזור יהודה ושומרון.

''אנחנו שותפים מלאים לדרישה הבסיסית לאפשר לתושבי יהודה ושומרון לחיות בביטחון המגיע להם", הודיעה מנזלי סלומון. ''אנחנו, משפחת סלומון, איבדנו את היקרים לנו מכל, אבא, אח ואחות. נאמר לנו על ידי מקורות ביטחוניים, שאם היו מבצעים הלכה למעשה ומתקינים את מרכיבי הביטחון ביישוב נווה צוף כפי שאושר הרבה לפני הפיגוע, הפיגוע הנורא בהחלט היה יכול להימנע.

''חבל מאוד שהמהלך נתקע במשרד הביטחון ובמשרדים נוספים", הוסיפה רחלי. ''אני גרה בישוב הר ברכה שבשומרון ולא בטוחה שאצלנו זה לא יכול לקרות גם כן. אני מבקשת מאוד מראש הממשלה לאפשר ולתת את מרכיבי הביטחון הנחוצים ליישובי יהודה ושומרון, על מנת למנוע את הפיגוע הבא".

מחאה בירושלים: די עם ההבטחות!

כזכור, ראשי מועצות ביהודה ושומרון החלו בימים האחרונים במאבק לקבלת תקציב עבור מרכיבי הביטחון ביישובים, מרכיבי ביטחון וכבישים עוקפים שהוגדרו כהכרחיים על ידי מערכת הביטחון בעצמה.

העלות הכוללת של מרכיבי הביטחון והכבישים החדשים עומדת על 300 מיליון ש''ח. על אף שהכסף הובטח כבר לפני שנתיים, התקציב לא הועבר והיישובים והתושבים עומדים חשופים לפיגועי טרור משום שהממשלה לא מעבירה את הכספים שהובטחו ולמעשה "חוסכת כסף" על חשבון חיי אדם.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודה למנזלי סלומון על תמיכתה ואמר: "כל מי שמצטרף למאבק הזה מצטרף למאבק על הדבר הבסיסי ביותר: הצלת חיי אדם. משפחת מנזלי סולומון היקרה והגיבורה שהודיעה על הצטרפותה מוסיפה לנו כוח במאבק הזה שאין חשוב ממנו לעתידה של ההתיישבות".