נתמודד גם אם יעלו את ל-30 את אחוז החסימה

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי הגיב בראיון לערוץ 7 לדיווח לפיו ראש הממשלה פועל להוריד את אחוז החסימה ותוקף את נתניהו ובנט.

ח"כ לשעבר מסביר מדוע הוא לא התרשם מהידיעה על הכוונה להורדת אחוז החסימה, "ראש הממשלה הוא איש הספינים, מיד כשהוא העלה את הספין הזה קיבלתי עשרות הודעות וכתבתי לכולם לא היה וגם לא יהיה. ראש הממשלה פשוט אוהב לערבב את המערכת ואנחנו לא חיים על פי בנימין נתניהו".

לדבריו אין מקום למגבלת אחוז החסימה, "מה שברור ומוחלט הוא שעוצמה יהודית תתמודד לבחירות לכנסת גם אם יעלו את אחוז החסימה ל-30 אחוז. הדורסנות הזו, לסתום את הפיות של הציבור במדינת ישראל על ידי מפלגות גדולות עבר זמנה".

בן ארי תוקף את מתנגדיו, "מי שטוען שאנחנו לוקחים מהם מנדטים או מאבדים קולות אז שיקרא להצביע לנו או שיוריד את אחוז החסימה. האנשים שלנו יש תהום פעורה ביניהם לבין הימין שמכנה את עצמו ימין."

הוא מחדד את ההבדל בין מפלגתו לאחרים, "אנחנו אומרים בצורה מאוד ברורה, אין דו קיום עם אויב ולא חשוב אם הוא נמצא באום אל פאחם, ברהט או בלוד. ההבדל בינינו לבינם הוא הבדל עצום. אין שום הבדל מהותי בין בנט, נתניהו וציפי לבני. מי שמדבר על שטחי C וויתר על שטחי A ו-B הוא בשיטה של ציפי לבני. עוצמה יהודית אומרת ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ואת האויבים שלנו צריך להחזיר לארצות המוצא שלהם. ולכן אנחנו נתמודד".

הוא מגיב בחריפות גם למעצרו של ראש ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, "מדובר בסוג של צייד מכשפות זה יכול היה לעורר רק הרמת גבה אבל זה מעורר גם דאגה. ראינו ערבי ששובר שמשות אוטובוס ולא מפחד משום דבר כי אלשיך לא עסוק באויב הערבי, הוא עסוק בגופשטיין. האויב יכול להמשיך להתעלל ביהודים ואלשיך ימשיך להתעסק בגופשטיין".

בן ארי מתייחס לאפשרות של ריצה משותפת עם מפלגות אחרות כדוגמת האיחוד הלאומי, "אף פעם לא פסלנו בריתות עם מפלגות אחרות, אפילו לא התעקשנו על המקומות המגיעים לנו. כולם יודעים שאנחנו באים לכל מקום לפחות עם שני מנדטים, כשתהיינה בחירות אנחנו נשקול את כל הבריתות האפשריות. אין לנו מחויבות לאף אחד יש לנו מחויבות כלפי הציבור בישראל ליצג אותו ולומר את האמירה המאוד ברורה של עוצמה יהודית".

בן ארי גם מנצל את ההזדמנות לדברי פרידה מיו"ר מרצ שפרשה מהכנסת, "לכי ולא לשלום גברת זהבה גלאון".