המפגש בכנסת
המפגש בכנסתצילום: האיחוד הלאומי

עשרות בני נוער הגיעו הערב (רביעי) למפגש בכנסת עם שר החקלאות אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי-האיחוד הלאומי), כדי לשמוע על העשייה הפרלמנטרית של נבחרי הציבור.

צעירים נפגשו עם נציגי מפלגת האיחוד הלאומי ושוחחו על האתגרים העומדים בפתחו של מושב הכנסת ועל האפשרות של הצעירים להיות מעורבים בעשייה פרלמנטרית.

שר החקלאות אורי אריאל אמר, ״אני מברך על היוזמה של הדור הצעיר להירתם לפעילות ציבורית. אני קורא לצעירים להיות מעורבים בסוגיות ציבוריות הנוגעות לכולנו כגון הספורט והמסחר בשבת, מתווה הכותל, וחיזוק ההתיישבות".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי זו ''זכות גדולה להיפגש עימכם, נוער ערכי ואיכותי שרוצה להקדיש ממרצו וזמנו לפעילות התנדבותית. הנוער המצוין הזה שידוע ברוח ההתנדבות בכל תחומי החיים ראוי לכל הערכה. תמשיכו להיות מי שאתם ולתרום בכל הכח למען עם ישראל".

מזכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי, אופיר סופר, אמר כי ''הצעירים ערכו הערב הכרות עם פעילותם של נבחרי הציבור ולאחר מכן נבנתה תכנית ראשונית למעורבות צעירים בעשייה הפרלמנטרית, לעשייה ערכית למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל''.

אביתר כהן, מראשי מטה הצעירים של האיחוד הלאומי, סיפר "למדנו רבות על תהליכי החקיקה, הפעילות הפרלמנטרית ועל העבודה בכנסת. ראינו כיצד ניתן להשפיע על המציאות היומיומית ועל החיים במדינת ישראל ועל החברה הישראלית".