זירת התאונה הבוקר בפתח תקווהדוברות מד"א

שלושה בני אדם נהרגו הלילה והבוקר (חמישי) בשלוש תאונות שונות, בתל אביב, בראשון לציון ובפתח תקווה.

בתל אביב נפצעה באורח אנוש רוכבת אופניים בת 21 ורוכב נוסף נפצע בינוני. השניים נפגעו מרכב בדרך נמיר בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם לבית החולים איכילוב.

חובש רפואת חירום במד"א אנדרי קוגן ופאראמדיקית מד"א רותם ארגוב סיפרו: "על הכביש סמוך לרכב שתחתיו היו אופנים חשמליים מרוסקים שכבו 2 פצועים, צעירה כבת 21 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הנשמה והיא פונתה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבי"ח. צעיר כבן 24 שרכב יחד איתה על האופניים טופל בשטח ופונה לבי"ח במצב בינוני". לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של הצעירה.

דקות ספורות לאחר התאונה בתל אביב נפצע אנושות רוכב אופנוע כבן 40 מפגיעת רכב ברחוב בני יהודה בראשון לציון.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר תוך כדי פעולות החייאה אך מאוחר יותר הוא נפטר.

חובשי רפואת חירום במד"א ערן כרמל וחגי נתני שהגיעו למקום באופנועי מד"א סיפרו: "על שפת המדרכה סמוך לרכב שכב רוכב האופנוע, גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הנשמה ועיסויים, והוא פונה במהירות תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי"ח תל השומר בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו אנוש".

הבוקר נהרג הולך רגל כבן 50 מאוטובוס ברחוב דוד פרנקפורטר בפתח תקוה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ונאלץ לקבוע את מותו.

פאראמדיק מד"א עמית פאר סיפר, "כשהגענו למקום, ראינו אוטובוס שתחתיו שכב גבר כבן 50, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מפגיעת ראש קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, לא היו סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".