הרב מאזוז ואלי ישי. ארכיון
הרב מאזוז ואלי ישי. ארכיוןצילום: יעקב נעמי. פלאש 90

חישוק רוחני: לאחר המתקפה החריפה של רבני ש"ס בסוף השבוע האחרון נגד יו"ר 'יחד' אלי ישי, ראש ישיבת 'כסא רחמים' הרב מאיר מזוז ממשיך לגבותו ולחזק ידיו.

במהלך שיעורו בליל אמש, קיבל הרב מזוז פניו בחמימות ובברכת ''ברוך הבא ידידנו היקר רבי אליהו ישי" והתייחס למתקפות רבני תנועת ש"ס.

"בשבוע שעבר הראוני וידאו בקול ובראיה, איך הרב עובדיה מחזק אותו מברך אותו מעודד אותו אחרי עליה לתורה עם טלית ותפילין מחבק אותו מנשק אותו, אומר לו אתה אדם יקר אתה עושה הכל לשם שמים".

בדבריו התייחס לטענה לפיה בערוב ימיו הרב עובדיה יוסף העביר תמיכתו מישי לדרעי. "וביומו האחרון שהיה בהכרה פעם האחרונה, אומר לו: רבי אליהו! אחרי מאה ועשרים שנה אתה תהיה במחיצתי בעולם הבא, הנשמע כדבר הזה? אז לכן מי שרוצה להכחיש יראו לו את המציאות. ב"ה היום יש וידאו ואי אפשר להכחיש את הדברים, ולעשות סיפורי וסיפורי סיפורים, כולם רואים את זה, אין ספקות".

במהלך נאומו אף מתח ביקורת על אמירותיהם של חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס. "אם רוצים לדבר, לדבר בעדינות לדבר בכבוד, לא זה הדרך ולא זו העיר, עיתון הדרך, סלקא דעתך זו הדרך?! הדרך היא דברי חכמים בנחת נשמעים.. מזה לא יצא שום דבר, יצא רק חילול ה יאמרו: הנה החרדים אוכלים אחד את השני?!", תהה.

בסוף השבוע האחרון צוטטו בביטאונה של ש"ס 'הדרך' אמירות חריפות שנאמרו נגדו על ידי הנהגתה הרוחנית נגד אלי ישי.

"איך אפשר לומר על חכם עובדיה שקרים גמורים", תהה נשיא מועצת חכמי התורה הרב שלום כהן והתייחס לדברים שאמר אלי ישי בשמו של הרב עובדיה יוסף נגד השר דרעי. הרב בעדני הוסיף, על פי הדיווח, כי "זו רשעות והשמצה שמקורה בכפיות טובה".

הרב מאיה צוטט אף הוא כאומר כי "זה נאמן ביתו? כשמרן מכריע ולא משתלם לו - זה בועט".