JetBlue
JetBlueFlash 90

חברת גמאטרוניק הישראלית מרחיבה את פעילותה בארה"ב: ענקית התעופה האמריקאית "JetBlue" החליטה לרכוש מהחברה הישראלית מערכות אל פסק שישמשו את חמשת הסימולטרים של החברה בקמפוס ההכשרות שלה, בו מוכשרים טייסי החברה, צוותי האוויר וצוותי נוספים.

החלטת החברה האמריקנית התקבלה לאחר תקופת ניסיון מוצלחת בת 120 ימים, במהלכם לא נרשמה אף לא תקלה אחת בהזרמת החשמל למערכות ההדמייה.

מערכות האל פסק שנרכשו ישמשו את חברת התעופה "JetBlue" בקמפוס ההכשרות שלה באורלנדו, פלורידה, בו מוכשרים עד ל-300 תלמידים בעת ובעונה אחת.

בין מתקני הקמפוס, המשמשים לאימון טייסי החברה, צוותי האוויר, צוות שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית, החברה מחזיקה בחמישה סימולטורים מדמי טיסה מתקדמים, אשר התרגול בהם מהווה חלק מרכזי בהכשרת הטייסים וצוותי האוויר, ביניהם סימולטורים המדמים הטסת מטוסי Airbus A320 ו- Embraer E190, לצד סימולטורים המדמים תאי נוסעים. מערכות דומות הותקנו בשנה האחרונה ע"י גמאטרוניק גם עבור חברת התעופה Ethyopian Airlines.

לצורך הפעלתם של הסימולטורים ועל מנת להבטיח את המשך פעילותם ללא שיבושים, ביקשה חברת התעופה האמריקאית למצוא פיתרון גיבוי להזרמת מתח קבוע של חשמל. מערכות UPS מודאלריות של גמאטרוניק, Centric 240KW, הותקנו על חמשת הסימולטורים של החברה לתקופת ניסיון בת 120 ימים, במהלכה לא נרשמו הפרעות בהזרמת החשמל - גם בעת הפסקת חשמל וקפיצות מתח.

לאחר הניסוי המוצלח נבחרה גמאטרוניק להתקין את המערכות בקמפוס של חברת התעופה, ואלו יעניקו רשת ביטחון לסימולטורים של החברה בעת הפסקת חשמל.

משה אלימלך, מנכ"ל גמאטרוניק, אמר "יש לנו כבוד גדול לקחת חלק בפרויקט הזה של ענקית התעופה JetBlue. דווקא בימים שבהם נשמעים איומי חרם על ישראל אנחנו גאים לספק מערכות כחול לבן ברחבי העולם, ולהוכיח כתמיד שהטכנולוגיה הישראלית היא המתקדמת בעולם.

''המערכות שלנו מעניקות ללקחותינו ראש נקי מדאגות ויעילות גבוהה, לצד עלות תחזוקה נמוכה - זאת הסיבה שנמצאנו מתאימים לפרויקט הזה, עבור אחת מחברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה'', הוסיף אלימלך.