דן שמיר מאמן חולון. צריך להתעורר דחוף
דן שמיר מאמן חולון. צריך להתעורר דחוףצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

הציפיות ירסקו אותה? אחרי שבעונה שעברה הצליחה להרשים ולהפתיע את כל קבוצות ליגת העל בכדורסל, עת סיימה במקום הראשון בטבלת ליגת העל בתום העונה הסדירה, רצתה הפועל חולון לעשות צעד נוסף בדרך להפיכתה לקבוצה לגיטימית וקבועה בצמרת הכדורסל הישראלי.

לשם כך הנחיתו בחולון מספר שחקנים מוכחים בדמותם של גיא פניני וג'ו אלכסנדר ממכבי ת"א וכישרון מבטיח בדמותו של תמיר בלאט מהפועל ת"א, ונראה היה כי חולון הופכת בין רגע למועמדת ראויה לתואר אלופת המדינה בכדורסל בפעם השניה בתולדותיה.

ואז התחילה העונה ונראה כי חולון לא הגיעה אליה עדיין. לצד מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים בליגת העל הישראלית, ביכולת לא טובה בכלל, במפעל האירופי אליו חזרו חולון לאחר 5 שנות היעדרות זה נראה אפילו רע יותר.

אחרי הפסד נוסף הערב (שלישי) באיזמיר שבטורקיה לקרישאקה החזקה, סופרים הסגולים מחולון ארבעה הפסדים רצופים במפעל 'ליגת האלופות של פיב"א' וממוקמים במקום האחרון בבית א'.

המשחק הערב שהתקיים תחת אבטחה כבדה מהרגיל בשל המצב בטורקיה וכן היותה של איזמיר מקום בו הישראלים נמצאים בסכנת חיים, היה שוב חלש מצידם של הסגולים שכבר פיגרו ב-22 נקודות. לרגע אחד לא הצליחו שחקני חולון להפוך את התוצאה כשהיו בפיגור לאורך כל המשחק כולו, ורק רבע אחרון נרפה של הגנת המארחים הטורקיים הביאה להפסד מזערי בתוצאה 91:98.

במחזור הבא תארח הקבוצה את יניסיי הרוסית ואם ברצונה לשמור על סיכוייה לעלות שלב, היא חייבת להשיג ניצחון ראשון.

מי שהרשים בבכורה שלו במדי הקבוצה הישראלית הוא גלן רייס ג'וניור שחתם בתחילת השבוע אצל הסגולים ולהט עם 22 נקודות ו-3 חטיפות.

באם בחולון לא יתחברו מהר, לא מן הנמנע שיתבצע שינוי נוסף בקבוצה שכבר הספיקה להחליף שחקנים העונה, לאחר ארבעה מחזורי ליגה בלבד.

קלעו לחולון: רייס ג'וניור 21, הולוואי 17 ואלכסנדר 13. לקרשיאקה: קנדי 24, ווטרס 17 וגובן 13.