"בכנסת נמצאים סוסים טרויאנים"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, תקפה את מחנה השמאל רגע לפני שהמריאה ללונדון כדי להשתתף בטקס לציון 100 שנים להצהרת בלפור.

בראיון שהעניקה לערוץ 20 אמרה רגב "אני חושבת שיש הרבה מאוד קולות שמדכדכים, קולות חמוצים כמו שקרא להם ראש הממשלה נתניהו. זה כואב ועצוב, אבל בגלל זה אותן מפלגות נשארות מאוד קטנות והן תמיד באופוזיציה".

לדבריה החלק הארי של העם בוחר להסתכל על חצי הכוס המלאה, "הציבור הגדול, העם בישראל, הוא עם ציוני. אתה רואה את זה בגיוס לצבא, אתה רואה את ההורים שמגיעים בבקו"ם ללוות את הילדים שלהם, אתה רואה את אנשי המילואים, אתה רואה את הספורטאים שלנו. אנשים באמת אוהבים את הארץ שלנו".

לצד ההסתכלות החיובית של רגב יש לה ביקורת חריפה על יריביה הפוליטיים, "אנחנו לקראת שבעים שנה להקמת המדינה, אנחנו נס. נס מה שקורה במדינת ישראל. מדינה עם מצד אחד חדשנות ומצד שני מסורת. לכן, כל אותם קולות, אני לא שומעת אותם.

"אני חושבת שרוב הציבור גם לא שומע אותם .צר לי על הקולות האלו, הם קיימים. אני רואה בחלקם, שגם נמצאים בכנסת, כסוסים טרויאנים, באמת אותם גורמים שכל הזמן רק מחפשים איך להפיל אותנו ואיך לא לראות את חצי הכוס המלאה, הם גם אלו שאומרים שישראל מבודדת - ואתה רואה שישראל לא מבודדת".

עוד אמרה השרה רגב, אשר מצטרפת לנסיעה כיו"ר ועדת טקסים וסמלים: "אני מאוד מכבדת ושמחה על ההחלטה של בריטניה לציין 100 שנה להצהרת בלפור. אני יודעת שהולכת להיות שם הפגנה מאוד גדולה של פלסטינים מול המלון שאנחנו נהיה בו".

השרה רגב סיכמה את הדברים ואמרה: "אנחנו צריכים לזכור רק את יהושע ואת כלב בן יפונה ולא את עשרת המרגלים שראו רק את הדברים הרעים במדינה שלנו".