לוזון. יישאר בתפקיד?
לוזון. יישאר בתפקיד?צילום: ערן לוף, האתר הרשמי של מכבי חיפה

ארבע פעמים בעונה שעברה נפגשו מכבי חיפה ובני סכנין במסגרת ליגת העל שבכדורגל. בכל אותן הפעמים, יצאה הקבוצה נציגת המגזר הערבי עם כל שלוש הנקודות, כשבשלוש מהפעמים ניצחה זו בתוצאה 0:1 ופעם אחת בתוצאה 1:2.

דווקא הערב (ראשון) במשחקו הגורלי ביותר של גיא לוזון, במה שיכול להיות משחקו האחרון כמאמנה של הקבוצה הירוקה מהכרמל, לא הצליחה סכנין לנצח כשתוצאת הסיום במשחק בין השתיים שהתקיים במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל שבכדורגל עמדה על 0:2 לזכות החיפאים.

רגע לפני הירידה להפסקת המחצית עלתה חיפה ליתרון עם שער בנגיחה של עמרי בן הרוש, שער שהפיח תקווה באוהדי חיפה ששוב הגיעו בהמוניהם לדחוף את קבוצתם ואל מול עיניו של המועמד המוביל למשרת המנהל הספורטיבי והמקצועי בקבוצה, המרוקני מוחמד אלאך.

לא בפעם הראשונה העונה, שוב חיפה שיחקה דקות ארוכות מול עשרה שחקנים בלבד. היה זה לאחר שבדקה ה-52 הורחק שחקנה של סכנין גנטוס, כשזה דחף מאחור את עומר דמארי לאחר טעות בהגנת סכנין, ומכאן חיפה כבר לא התקשתה יתר על המידה.

9 דקות אחר כך חיפה ניצלה את היתרון המספרי שלה, כשלא אחר מאשר עומר דמארי התכבד בשערו השני העונה בליגת העל והשני של חיפה במשחק, שער שקבע גם את תוצאת הסיום, 0:2 למכבי חיפה ששמה סוף לפחות לעת עתה ל- 12 ההפסדים מתוך 23 משחקי הליגה תחת אימונו של לוזון שאולי ירוויח עוד קצת שקט כמאמן.