"לא ידעתי עד כמה התגובות יפתיעו אותי". איילת לאש
"לא ידעתי עד כמה התגובות יפתיעו אותי". איילת לאשצילום: יח"צ

איילת לאש, פעילת ימין ואושיית פייסבוק, נכנסה בימים האחרונים לדף הפייסבוק של ח"כ תמר זדנברג ממרץ והגיבה על פוסט שלה בנוגע ליום הזיכרון לרצח רבין.

בהמשך לאש נחסמה על ידי פייסבוק. בשיחה עם ערוץ 7 תיארה "כתבתי תגובה בפוסט של ח"כ תמר זנדברג אודות רצח רבין. כתבתי שבמקום ללמד את 'מורשתו המפוארת', אעדיף ללמד את ילדיי על רחל אמנו ומורשתה. אפשר לא להתחבר לדעתי, אפשר שכן, אך זו דעה לגיטימית לחלוטין.

"בשמאל לא אהבו את תגובתי, בלשון המעטה, והמוני מגיבים הטיחו קללות, נאצות, איחולי מוות כאלה ואחרים", סיפרה אש.

בנוסף להתקפות דאגו פעילי השמאל להתלונן בפייסבוק ולדאוג לחסימתה, "מילא התוקפנות האלימה והשיח הרדוד וחסר הסובלנות במחנה השמאל - לזה אנחנו כבר רגילים, אבל הם לא הסתפקו בזה. הם דאגו להתנפל לי על הדף בהמוניהם, ולדווח לפייסבוק על מנת שאחסם. ואכן, פייסבוק הודיע לי שחשבוני נחסם לשלושים יום".

"השמאל, שאוהב לסגל לעצמו גינונים של פלורליזם, הכלה, חופש ביטוי, ליברליזם וקבלת האחר, הוא הראשון לסתימת פיות כלפי כל מי שלא בא לו טוב בעין. השמאל, שאוהב להתלונן השכם והערב על "הסתה", לא חוסך במילים רעות, קללות, שפה בזויה ואלימה ואיחולים רעים לכל מי שלא חושב כמותו.

''השמאל, שמכבד ו'מכיל' את האויב הערבי ואת התרבות שלו, בז, סולד, מפחד פחד מוות ומתעב את הזהות היהודית והמסורת. אבל זה לא יעזור להם. אותנו כבר לא ישתיקו", קובעת לאש בסיום הדברים.