מגיש בכיר ברשת "פוקס ניוז" מנה סדרת שאלות בלתי פתורות לגבי חקירת הטבח בלאס וגאס אך אמר שאינו מנסה לקדם תאוריית קשר (קונספירציה). עם זאת, הוסיף, ייתכן שהחוקרים פשוט לא יודעים מימינם ומשמאלם – והדבר עוד יותר מפחיד מהאפשרות של קנונייה.

מדובר בטבח הקטלני ביותר שבוצע ע"י אדם אחד בכל תולדות ארה"ב, ציין המגיש, טקר קרלסון. רק חודש חלף מאז האירוע בו נרצחו 58 איש ובכל זאת, הוא כבר כמעט נשכח. במשך שבועות, אמר קרלסון, "אנו שואלים שאלות בסיסיות על מה שקרה, ורובן עדיין לא קיבלו מענה".

בין השאלות שהציג קרלסון: מה היה המניע של הרוצח, סטיבן פאדוק? כיצד אפשרו הרשויות לאלמונים לפרוץ לביתו, בימים שלאחר הטבח? מדוע הדיסק הקשיח של המחשב של פאדוק היה חסר, ולמה לקח כל כך הרבה זמן עד שסיפרו לנו שהוא חסר? מדוע נסע המאבטח של בית המלון למקסיקו כמה ימים לאחר התקרית, למרות שהיה עד מרכזי, ומדוע מסרבות הרשויות לדבר על כך?

הוא תהה עוד מדוע אי אפשר לקבל תשובה נורמלית לגבי סדר האירועים המדויק של אותו ערב, על ציר הזמן? מדוע נודע רק השבוע שאחד השוטרים שנכחו באירוע פלט כדור בזירת הרצח, ומדוע הועלו באחרונה חשדות לגבי חברתו של פאדוק – אך היא לא נעצרה?

כאמור, קרלסון אמר שהוא מודאג יותר מהאפשרות שה-FBI פשוט שלומיאלית. הוא ציין שמבצע הטבח באורלנדו, עומר מטין, כמו גם שורה של מפגעים אחרים, היו נתונים למעקבים של ה-FBI, ובכל זאת הצליחו לבצע את מעשיהם.