אפל
אפלאפל

רשת iStore בישראל מכריזה על מועד השקת ה-iPhone X אשר נחשף באירוע השקת ה-Keynote של חברת Apple בקמפוס החברה החדש והייחודי בקליפורניה.

iPhone X גדול מעט ממכשירי ה-iPhone 6 עד iPhone 8 הרגילים, אך משום שהמסך משתרע על רוב שטח הפנים שלו, גודלו מגיע ל-5.8 אינץ', גדול משל מסך ה-iPhone 8 Plus.

המכשיר נוח ביד וברוב המקרים ניתן לשלוט בו באצבע אחת. הוא יפה ומרשים, עם גוף העשוי מזכוכית ופלדת על חלד - והדבר הראשון שבולט בו הוא העדר סורק טביעות האצבע וכפתור הבית.

כדי לפתוח את נעילת המכשיר (מלבד השימוש הרגיל בקוד מספרי), ניתן להשתמש במצלמת ה-3D, שמזהה את פני המשתמש בסיוע אלומת אינפרה-אדום.

המצלמות שופרו-המצלמה העיקרית כוללת שני חיישנים עם ייצוב תמונה אופטי. מצלמת הסלפי שופרה ומאפשרת גם היא צילום פרוטרט עם עומק. מצלמת תלת המימד מאפשרת להקליט ולשלוח animoji - סרטוני אנימציה שפועלים לפי תנועות הפנים. כמו ה-iPhone 8 לדגמיו, גם ה-iPhone X תומך בטעינה אלחוטית בתקן Qi.

הרשת תקיים הפנינג מכירות מיוחד במתכונת "לילה לבן" למכירת ה-iPhone X בסניף תל אביב ברחוב דיזנגוף 135 עם עמדות התנסות חוויתיות בדגם ה-iPhone X בלילה שבין ה-22-23.11.17 (החל מחצות).

מחירי ה-iPhone X בישראל החל מ-4829 ש"ח.

ישבור שיאים: כמה יעלה האייפון X?