נתניהו
נתניהוצילום: רויטרס

"התקשורת אוהבת לשנוא את נתניהו" ,אומר ד"ר אריה בכרך בטורו השבועי בערוץ 7, ומסביר שאפשר להבין אותה, "נתניהו למורת רוחה של התקשורת השמאלנית משמש כראש ממשלה זמן רב מדי לטעמה, מצליח לרסק את השמאל ולבסס את כלכלת ישראל".

"מטרת ההתעסקות השלילית נועדה להבאיש את ריחו של נתניהו בעיני הציבור", אך לדבריו של בכרך התוצאה היא הפוכה משום ש"העם שונא את התקשורת השמאלנית יותר מששונא את ביבי".

עם זאת, לדברי בכרך לנתניהו יש בעיה חמורה יותר מהתקשורת והיא "משבר האמינות", כלשונו.

בעיה זו גרמה לרבים לבצע פעולות המוכיחות את חוסר האמון המוחלט שהם חשים כלפיי נתניהו. ובכרך מביא כדוגמא את עתירת משפחת גולדין לבג"ץ למניעת החזרת גופות מחבלים. "היו צריכים בני משפחת גולדין לעתור לבג"צ למרות שרה"מ הבטיח שלא ימסרו את הגופות לידי החמאס? התשובה פשוטה וכואבת - המשפחות אינן מאמינות לרה"מ".

בכרך אומר כי ישנן דוגמאות רבות אחרות וכי דבר זה יעמוד בעוכריו של נתניהו, "ביום פקודה שום תירוצים לא יעזרו לו. בבחירות הקודמות ניסה נתניהו להלך אימים על מצביעי הבית היהודי. ביבי טען שאם לליכוד לא יהיה רוב מוצק הוא לא ירכיב את הממשלה ורבים קיבלו את דבריו.

''עתה, לאור אמינותו המפוקפקת של רה"מ לא מסתמן שהצבעה עבורו הינה מרשם בטוח לבניה ופיתוח ביו"ש או גאווה לאומית בכל מובן שהוא".