שירה רבן, העובדת לשעבר בבית ראש הממשלה שתובעת את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בגין העסקה פוגענית, מספרת על מה שהתרחש במעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים.

רבן, חרדית בת 24, סיפרה בראיון לחדשות 2 "אני לא עזבתי, ברחתי כל עוד נפשי בי. אני לא יודעת מה היה קורה אם הייתי נשארת שם עוד שנייה".

יום העבודה האחרון של רבן בבית ראש הממשלה היה למחרת יום הכיפורים. "היה לה מטען על זה שלא הגענו אליה לעבוד בערב יום כיפור. היום התחיל בצורה לא טובה, מבחינתה, בצעקות: 'שירההה, פה, יאללה יאללה', ככה צווחה ובאיזשהו שלב היא התחילה להתקרב".

"כל הצעקות האלה הן כשהידיים שלה באוויר והיא משתוללת כל הזמן עם האצבעות ומחיאות כפיים מחרידות וחזקות תוך כדי הדיבור. מחיאות כפיים של כעס, אולי עצבים. אני לא יודעת למה היא הייתה מוחאת ככה כפיים. ונושכת את השפתיים, וכל רגע אומרת: 'מה שאני אעשה, מה שאני אעשה'".

כזכור, רבן תובעת מהמדינה כרבע מיליון שקלים לאחר שעבדה כחודש במעון ראש הממשלה.

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה:

חרף הניסיון למניפולציה רגשית בתקשורת מצידם של שירה רבן ועורכי דינה הערב - הנה כמה הוכחות לשקרים הבוטים שלה בנוסף לדברים השקרים הרבים שהיא מייחסת לרעיית ראש הממשלה:

1. רבן עבדה בפועל 22 ימים ובכל משמרת בממוצע פחות מחמש שעות. בכתב התביעה היא טוענת שכל יום נטלה ידיים מעל 100 פעמים עד שעורה נסדק. זה לבדו לקח לפחות 300 דקות שהן חמש שעות. מתי הספיקה לעבוד?

2. היא גם טוענת בכתב התביעה שבנוסף לכך בכל יום החליפה בגדים עשרות פעמים. גם זה לוקח לפחות שעתיים. והכל בפחות מחמש שעות עבודה בממוצע? איך?

3. רבן טוענת שנסה על נפשה כששרה נתניהו ניסתה להכות אותה ועוד הספיקה להחליף בגדים. זהו שקר גמור. שרה נתניהו לא ניסתה להכות אותה ובכלל, מי עוצר להחליף בגדים באמצע מנוסה על נפשו?

4. היא טוענת בתביעתה שהחלה לעבוד ב-27 באוגוסט אך האמת היא שהחלה לעבוד רק שישה ימים אחר כך

5. ביום הראשון לעבודתה עבדה פחות מחמש שעות עד שלוש בצהרים. בלילה, שש שעות אחרי שעזבה את מעון ראש הממשלה, שלחה סמס: ״אני גמורה. העבודה הזאת מוחקת את הגוף והבריאות״. זה אחרי יום עבודה ראשון של פחות מחמש שעות. נו באמת.

6. היא טוענת שמנעו ממנה לאכול, לשתות וללכת לשירותים. שקר מוחלט. עובדי המעון בקומה העליונה, והיא בתוכם, אוכלים, שותים והולכים לשירותים בקומה הראשונה כמו כל עובדי הבית מתי שהם חפצים. זה הזוי לטעון אחרת.

7. כפי שאמר נשיא בית הדין, אם היה לה כל כך רע אחרי היום הראשון מדוע המשיכה לעבוד? ומדוע היא מבקשת לחזור לעבוד במקום שהיה לה כל כך רע?

8. שקרים אלה הם בסך הכל דוגמאות בודדות מתוך עשרות הכזבים בתביעה המרושעת, הזדונית וההזויה שמטרתה לפגוע בראש הממשלה ורעייתו. כל אדם בר דעת מבין שאי אפשר להתייחס לשקרים אלה ברצינות.