אריה קינג
אריה קינגצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קינג, אינו מאמין לפרסומים ולפיהם עיריית ירושלים תפוצץ בניינים שנבנו בניגוד לחוק בכפר עקב שבצפון העיר.

לדברי קינג מדובר בספין מבית מדרשו של ראש העיר ניר ברקת. "כל מי שיאכוף את החוק בירושלים יקבל את ברכתי, במיוחד כשמדובר על מזרח העיר ששם הערבים מתפרעים ואין שום אכיפה. אבל אני נוטה להסכים שמדובר כאן בספין פוליטי של ניר ברקת".

"הקואליציה של ברקת מתפוררת וההילה שהיתה סביבו הולכת ומתפוגגת, זה לא סוד שניר ברקת לא צובר תאוצה בניסיונות שלו לגייס תומכים בליכוד ולכן הוא מנסה לקושש קולות ותמיכה. אז אני לוקח הכל בערבון מוגבל''.

קינג מזכיר כי בעבר הבטיח ברקת להרוס מבנים בלתי חוקיים שנבנו על אדמות העירייה בגן המלך בעיר דוד, "היו שם 66 מבנים והיום יש שם יותר מ-80 מבנים לכן אני מציע לכולם לקחת את הדברים בעירבון מוגבל, ניר ברקת לא יפוצץ אפילו מבנה אחד מתוך השישה בכפר עקב והלוואי שאתבדה".

הוא מותח ביקורת חריפה על ברקת ומקווה שבפעם הבאה הציבור הדתי-לאומי יצביע לראש עיר דתי, "ניר ברקת לא ראוי לעמוד בראשות העיר ירושלים, כל מחשבותיו מופנות לליכוד ולמעמד הפוליטי שלו במרכז הליכוד והעיר משלמת מחיר כבד.

''ברקת מזניח את ירושלים, העיר מטונפת ומפולגת וראינו היום את היציאה של מפלגת התעוררות מהקואליציה שזו אמירה חשובה. ראש העיר החליט לבחור בציבור החרדי על פני הציבור הציוני והציוני דתי ורק אומר לציבור שלנו שאף אחד לא יטעה - ראש עיר שאינו דתי לא ראוי לעמוד בראשות העיר הדתית ביותר במדינת ישראל ולכן הציבור הדתי לאומי צריך בפעם הבאה להצביע רק למי שיש כיפה על ראשו".