השר אריאל מבקר את משפחת הפצוע
השר אריאל מבקר את משפחת הפצועצילום: ללא

הפצוע הקשה בפיגוע הדריסה ביום שישי האחרון, אבן עזר חולרינג, תושב קריית ארבע, הינו משבט "בני- מנשה" שעלו לארץ מצפון מזרח הודו.

ביומן ערוץ 7 ביקשנו להתעדכן על מצבו ולשוחח על האופן בו מקבלת הקהילה את טראומת הפיגוע, עם זבולון טאוטנג, יו"ר ועד הקהילה.

"אבן עזר במצב ממש קשה. הרופאים אומרים שהוא עוד לא יצא מסכנת חיים. מצבו באוויר. כך שמענו מהרופאים. הם ממש לא יודעים באיזה מצב הוא נמצא".

על הפגיעה בחולרינג אומר טאוטנג כי לאחר ניתוח הראש שהוא עבר התגלה דימום פנימי רציני בצוואר ובו מטפלים כעת. בני משפחתו של חולרינג נמצאים אתו, מתפללים לשלומו ומבקשים את הציבור כולו להצטרף לתפילות.

"אשתו, גיסתו וההורים נמצאים אתו בבית החולים", אומר טאוטנג וכשהוא מתבקש לספר על ההתמודדות הקהילתית של בני מנשה עם הפיגוע, הוא מספר: "היינו מופתעים כשקיבלנו את הבשורות הלא טובות של אבן עזר. הבנו שהמצב שלו מאוד קשה, התפללנו ושלחנו בווטסאפ לכל הקבוצות של כל הקהילה של בני מנשה שנמצאים בכל ארץ שיתפללו לרפואה".

על המציאות הביטחונית המסוכנת שאליה הגיעו מהודו, אומר טאוטנג כי על אף הסכנות אין בהם תחושה שאולי היו מעוניינים למצוא את עצמם במקום אחר. "אין מחשבה כזו. אנחנו תומכים בציונות ומתחברים לאנשים ולקהילה בישובים. לא מפחדים. לא אומרים שהמקום מסוכן. זו ארץ ישראל ואנחנו חייבים להגן עליה. לא מפחדים מפיגועים. בכל מקום יש סכנות. אין מקום בטוח".

"עברה עלינו שבת קשה"