ליאור חורב
ליאור חורבצילום: Uri Lenz/FLASH90

היועץ האסטרטגי ליאור חורב שהודיע היום (ראשון) על סיום התקשרותו עם המשטרה מטעם חברת "גולדפינגר תקשורת", טען בדף הפייסבוק שלו כי מתנהלת מערכה נגד המשטרה ומפקדיה.

"כנגד משטרת ישראל והעומד בראשה מתנהלת מערכה יזומה, מתוכננת וחסרת תקדים במטרה להחליש את המשטרה מלמלא את ייעודה", כתב חורב בדף הפייסבוק שלו.

לטענתו, למערכה הזו שותפים גורמים שחלקם בעלי זיקה ישירה לעבודת המשטרה, המופעלים על ידי בעלי עניין במטרה לפגוע בארגון תוך יצירת דה-לגיטימציה העולה כדי שיבוש עבודת המשטרה.

''לצערי בתוך המערכה הזו נעשה שימוש גם בתפקידי כיועץ לארגון ככלי לניגוח המשטרה והעומד בראשה. החלטתנו שלא להגיב נבעה מתוך אחריות לארגון. אבל, המוטיבציות למתקפה הזו אינן הדאגה מפני אופן השימוש בחופש הביטוי והבעת העמדה. זוהי מערכה מתוכננת לתלפיות, רצופה ונמשכת. ידענו לזהות אותה, לתחם את העומדים מאחוריה בגלוי ובסמוי".

חורב טען גם כי כחלק מהמערכה שנוהלה נגד משרד יחסי הציבור שלו, הופץ מידע כוזב הנוגע להתקשרותם עם משטרת ישראל. ''גם הניסיון 'לגייס' את מבקר המשרד לביטחון הפנים למערכה היזומה כנגד המשרד לא צלח.

''למרות הניסיון למנוע מחברי ועדת הפנים של הכנסת את מלוא המידע הנוגע לאופן זכיית החברה במכרז למתן שירותים בעבור משטרת ישראל, נקבע במפורש על ידי מבקר המשרד לביטחון הפנים, לאחר שהשלים דו"ח ביקורת מעמיק אותו ביצע בהנחיית השר לביטחון הפנים, והיועץ המשפטי למשרד, כי לא נפל דופי בהתקשרות בין המשטרה לחברה וכי זו התבצעה 'ללא רבב'.

''אלה ימים מורכבים מאוד. פסיפס האינטרסים, המניעים הגלויים והגלויים פחות, סופם להתברר", הוסיף חורב.

הוא הבטיח כי עובדי החברה ימשיכו לספק שירות למשטרה. ''עמיתיי ב'גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה', ימשיכו לפעול במקצועיות ובחריצות על מנת להמשיך ולהעניק למשטרה את השירות הטוב ביותר, כפי שניתן עד כה''.