שיפוץ בצבעי הקו הירוק
שיפוץ בצבעי הקו הירוקצילום אילוסטרציה: הדס פרוש. פלאש 90

מיזם חדש של אתר YNET והטוטו מבקש לשפץ מגרשי ספורט שכונתיים. גם בישוב אבני חפץ רצו לשפץ מגרשים שכאלה, אבל משום מה נתקלו בבעיה.

ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם שולי לנגרמן, יו"ר ועד הישוב אבני חפץ, המתארת את השתלשלות האירועים.

"ראינו את הפרסומות לשיפוץ מגרשים כפרויקט משותף של הטוטו ו-YNET", היא מספרת על המיזם שנראה היה לפרנסי הישוב כמתאים עבורם, "מילאנו את כל הפרטים, סיפרנו את סיפורו של המגרש שאותו רצינו לשפץ לרווחת ילדי הישוב, שלחנו עם תמונות. חזרה אלינו בחורה נחמדה ושאלה מי משחק, מה השימוש וכו'".

לנגרמן מציינת כי מצידה של נציגת המיזם נדמה היה שיש היתכנות טובה לקידום השיפוץ המיוחל במגרשי הישוב. "היה נשמע שיש התלהבות והפרויקט יוכל להתאים למגרש. היה חסר מידע פשוט של גודל המגרש. לא הייתי בטוחה ואמרתי שאברר ואחזור אליה. בדקתי את הנתונים ושלחתי את המידות".

בשלב הבא התקיימה שיחה נוספת ובה "נשלחה שאלה אם אבני חפץ זו התנחלות". לנגרמן מצידה השיבה שמדובר בישוב בשומרון הסמוך לכוכב יאיר.

הנציגה מעברו האחר של הקו התעקשה לוודא אם מדובר בהתנחלות או לא. לנגרמן אישרה, אכן הישוב אבני חפץ מוגדר כהתנחלות. מאותו רגע נותק הקשר עם נציגי המיזם. איש מהם לא חזר ללנגרמן או מי מפרנסי אבני חפץ, וגם לניסיונותיה של לנגרמן ליצור קשר לא היה מענה.

"ניסיתי להתקשר כמה וכמה פעמים, אבל אין קול ואין עונה", היא אומרת ומציינת כי לא ניסתה לתעתע בצד שמנגד ולהתקשר ממספרי טלפון אחרים אלא שבה והתקשרה מאותו מספר, אך כאמור, מענה לא היה.

בתגובה לפניית ערוץ 7 ל-YNET ולטוטו שהוצג כאחד השותפים למיזם השיפוץ, נמסר כי "אין שחר לטענות".