אביחי שורשן
אביחי שורשןצילום: מרים צחי

בימים האחרונים אנו עדים לתופעה מוזרה שבה ארגוני זכויות אדם, אנשי רוח, חברי כנסת, וגם עיתונאים בעלי שם, עומדים ומגינים בחירוף נפש על אדם שהעיד על עצמו שתקף פלשתיני במכות וברכיות עד זוב דם.

קחו את המקרה הזה, ודמיינו מה היה קורה לו המסגור היה קצת שונה. איך היו מגיבים אותם אנשים לו הסיפור של דין יששכרוף היה נחשף במצלמות של 'בצלם', ובמקום הטייטל "דובר שוברים שתיקה", הם היו מגלים שאותו דין הוא, לא עלינו, אוהד בית"ר ירושלים שפעם אפילו עשה לייק בפייסבוק לבנט. במקרה כזה הייתם רואים קמפיין מתוזמן ברשתות ובתקשורת. אש ותמרות עשן היו מופנים כלפי דין יששכרוף, אוהד בית"ר ועושה לייקים לבנט, שנתן ברכיות לפלשתיני כפות.

המציאות הנוכחית, שבה אכן מדובר באיש של 'שוברים שתיקה', מוכיחה שאותם אנשים שכל השנה מרימים את דגל זכויות האדם, נוהגים אחרת כשזה מגיע לחצר שלהם. מתברר שהתואר דובר 'שוברים שתיקה' נותן לך חסינות, גם אם הרבצת לפלשתיני עד זוב דם. מתברר שהדאגה לקידום אג'נדה פוליטית מכשירה סאדיזם ודוחה זכויות אדם, והכול בשם האג'נדה של "סיום הכיבוש" כלשונם.

להערכתי, האמת היא שדין היה שם באירוע של זריקות אבנים, ובאמת הוא עצר את אותו פלשתיני. במהלך המעצר הפלשתיני כנראה התנגד ודין נאלץ להפעיל קצת כוח באופן מידתי, כזה שאתה נדרש להפעיל מדי פעם כלוחם שעוצר מיידי אבנים. עד כאן הכול בסדר, אלא שכשדין בא עם העדות הזאת ל'שוברים שתיקה', הוא הבין שזה לא מספיק, שאין כאן בשר, אין דם. לכן, כדי לשרת את האג'נדה דין ניפח את הסיפור והוציא אותו מכל פרופורציה. לכן הוא השתמש בתיאורים סאדיסטיים כמו "פוצצתי במכות", "ברכיות לפנים" וכו'.

הסיפור של דין הוא הסיפור של ארגון 'שוברים שתיקה' כולו, של כל העדויות שהם מפיצים בעולם והאופן שבו הם ממסגרים אותן. פעם אחר פעם 'שוברים שתיקה' לוקחים זרע קטנטן של אמת, ממש קמצוץ, ועליו בונים תילי תילים של בדיות וסיפורים, שהקשר בינם ובין המציאות מקרי בהחלט.

'שוברים שתיקה' מבינים שהציבור כבר קלט את שיטת הפעולה הזאת, ולכן עכשיו הם יצאו לקרב מאסף במטרה שדין יצא בסיפור הזה דובר אמת. לצערם, ולשמחתנו, גם אם הם יצליחו באמצעות הכסף הרב מאירופה וסוללת יועצי היח"צ שלהם לסובב את הסיפור לאחור, הציבור הישראלי כבר הבין עם מי יש לו עסק. עכשיו אפשר להתפנות למשימה החשובה באמת - שאירופה תבין איזה ארגון בזוי היא מממנת.

הכותב הוא מייסד ארגון 'האמת שלי'