בופה עשיר
בופה עשירistock

גם אלה מבינינו שממש אוהבים לארח, מכירים את ההרגשה הזו - לא תמיד פשוט למצוא את האיזון העדין בין המאמץ וההשקעה לקראת האירוח - לבין היכולת שלנו ליהנות מהאירוע, לשוחח עם בני המשפחה והחברים, להניח לניהול האירוע ולהתמסר להנאת האירוח.

העצה הכי חשובה שאנו יכולים לתת לכם היא - אל תיקחו הכל ללב. שחררו, האצילו סמכויות, ופשטו במקום בו אפשר לפשט - זהו עיקרון המפתח שיאפשר לכם ליהנות מהאירוע ולא רק לשמש בתפקידי המארח הטעונים או הלחוצים. איך מארחים במינימום מאמץ ומאפשרים שילוב מושלם של אירוח מוקפד עם הנאה מהאירוע? כל הטיפים החשובים - לפניכם.

#1 - האוכל הוא חשוב כמו שנדמה לכם

מרבית האירועים החברתיים כוללים גם הגשת אוכל - אם בהושבת האורחים סביב שולחן לארוחה מסודרת, או אם באמצעות מגשי אירוח או הגשת מזון בסגנון בופה. נראה שכאשר בודקים מה הם המשתנים המשפיעים על אירוע מוצלח - מרבית הנשאלים מציינים את איכות האוכל המוגש באירוע כמשתנה משמעותי. על כן, נמליץ להקפיד על הגשת אוכל כיפי וטעים.

כמובן, זה לא אומר שאתם חייבים "לקבור את עצמכם" במטבח החל משלושה ימים טרם האירוע. אם אתם מחפשים שיטות לאירוח איכותי במינימום מאמץ - נזכיר את האפשרות שהופכת פופולארית יותר ויותר באירועים משפחתיים או באירועים קטנים - קייטרינג לאירועים או מגשי אירוח. מדובר בהזמנה של מיני מאכלים שיתאימו לאורחים שלכם מחברת קייטרינג מקצועית, כך שתוכלו להבטיח שהאוכל באירוע יהיה טעים, מעוצב, מתאים למוזמנים, מגוון ואיכותי. ניתן להזמין קייטרינג חלבי לאירועי ערב או לאירועים בהם המארחים או המשתתפים הם צמחוניים. הבחירה להיעזר בשירותי חברת קייטרינג לאירועים מקצועית המקפידה על איכות, היא אחת מהבחירות המשמעותיות - בהקשר של אירוח במינימום מאמץ. אגב, תוכלו לשלב בין מגשי אירוח להכנת מאכלים שאתם נהנים להכין, או שאינם דורשים מכם מאמץ ניכר, וכך להגיש גם מאכלים מעשה ידיכם וגם מגשי קייטרינג לאירועים שהוזמנו מראש.

#2 - העיצוב - זה תלוי בעיקר בכם

מארחים רבים שוקדים על עיצוב שולחן ומקפידים על מראה חגיגי, יוקרתי ומעוצב עד אחרון הפרטים הקטנים. זה אולי יפתיע אתכם, אבל אחוז לא גבוה של אורחים הזכיר את עיצוב השולחן כמשתנה משמעותי שהשפיע על איכות או נועם האירוע. אם אתם מבוססים ובעלי ממון, תוכלו להשקיע זמן ומשאבים ברכישת סטים תואמים של כלי אוכל, ראנרים למרכזי השולחן ו - Center Pieces לעיצוב השולחן. עם זאת חשוב שתדעו, שגם אם אתם עדיין לא שם, וגם אם אתם רק מארחים את המשפחה והצלחות לא תואמות – עדיין יש בזה הרבה קסם, והאירוע שלכם עשוי להיות מוצלח ומהנה לא פחות. אל תתנו לקריטריונים נוקשים של עיצוב הבית לקראת האירוע, להרוס לכם את הכיף.

עיצוב השולחן
עיצוב השולחןistock

#3 - אם תחשבו מקורי - תפתיעו את האורחים לטובה

הטיפ האחרון שאנחנו יכולים להציע לכם בתחום של אירוח מושלם אך נטול מאמץ, הוא שימוש בפטנטים קטנים שיכולים ליצור רושם רב על האורחים שלכם. הנה כמה מהפטנטים היותר פשוטים לביצוע, לטובת אירוח מיוחד שייזכר לטובה:

  • מציעים שתייה אלכוהולית? הקפיאו פלחי לימון, תפוז ו/או קלמנטינה, והציעו אותם כחלופה לקוביות קרח במשקה
  • פלחי לימון
    פלחי לימוןistock
  • הכינו "תפריטים" של הארוחה, מגולגלים ומוגשים בצלחות ההגשה או במקומות הישיבה, או בכל צורה אחרת
  • הכינו קישוטים מקוריים ממה שיש בבית - מחרוזות נורות צבעוניות שנשארו מסוכות, כוסות דקורטיביות שיכולות להפוך לפמוטים, סלסילת קש יפה שיכולה להתמלא בפירות העונה ולשמש Center Piece בשולחן - כל אלה ואפשרויות רבות אחרות, ישמשו ליצירת אווירה אותנטית ומושקעת - ללא מאמץ
  • פזרו מלחיות קטנות לכל אורך שולחן האירוח - כך תמנעו את החיפוש המתמיד של האורחים אחר המלחייה הקרובה (וגם תהפכו את הארוחה נוחה ונעימה יותר, עבור אלה שחייבים להמליח כל ביס)

בשורה התחתונה

אם אתם בוחרים להפוך את האירוח הבא שלכם לאירוע שגם אתם תיהנו ממנו - מומלץ להאציל סמכויות, להחליק פינות, לוותר פה ושם, וליצור אירוח מושלם ללא מאמץ מיותר. שימוש במגשי אירוח מחברת קייטרינג לאירועים, עיצוב שיהיה מושקע בדיוק במידה שתהיה נוחה לכם, ו"טריקים" קטנים של אירוח שיקפיצו את האירוע שלכם ויצרו עניין - כל אלה, ישמשו בתכנון אירוח מוצלח, במינימום מאמץ. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם קייטרינג חלבי מונייר שיעזרו לכם להרכיב את התפריט לאירוע שיהיה לא פחות ממושלם!

בהצלחה!