לאוס מדיה
לאוס מדיהצילום: לאוס מדיה

תוך הישענות על העובדה כי לא קיים כמעט אדם בעולם שלא עושה שימוש יום יומי במחשב או בסלולר, לחיפוש אחר מוצרים או שירותים להם הוא זקוק ברגע נתון.

המרחב הווירטואלי הנגיש שנוצר בעקבות מהפיכת המידע באינטרנט, מאפשרת לנו לחפש ולמצוא שירותים ומוצרים שונים לפי דרישותינו וצרכינו. בנוסף לכך אנו גם יכולים להעלות ביקורות והמלצות בנוגע לספק ממנו נרכוש בסופו של דבר. יחד עם המרחב הווירטואלי נוצרו גם אמצעים מתקדמים לגלישה ברשת; סלולריים, טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד רבים. מסיבה זו, בעלי עסקים נלחמים ביניהם על קליקים ויצירת אתרי אינטרנט מושכים ורלוונטיים יותר למשיכת קהל לקוחות רחב יותר.

יתרונותיו הרבים של הפרסום באינטרנט

בני אדם כיום מעבירים שעות רבות מול המסך; בין אם מדובר במסך המחשב בעבודה, והצצה במכשיר הסלולרי מידי כמה דקות. הפוטנציאל האדיר של פרסום באינטרנט רק הולך וגודל, ובעלי העסקים יודעים את זה ודואגים להעשיר את הידע שלהם לגבי דרכים אפשריות למקסום הפרסום שלהם, ולהכרת היתרונות של השיווק באינטרנט:

  • נגישות לכולם כל הזמן – המרחב הדיגיטלי מתעדכן כל הזמן, מידי יום ומידי שעה. חברות המעוניינות לפתוח בקמפיינים, לרענן את האתר שלהן בתכנים חדשים ולעצב לוגו חדש, יכולות לעשות זאת בכל שעה משעות היום.
  • דינאמיות – ההבדל בין שיווק בעולם הדיגיטלי ובין שיווק באפיקים המוכרים (טלוויזיה, עיתונים וכו') הוא שפרסום ברחבי הרשת יכול להתבצע כאן ועכשיו. אין צורך לחכות לאישור או הפקה של פרסומת, בעל העסק ייכנס לאתר האינטרנט או לפלטפורמה המתאימה, ויעלה את הקמפיין שהוא מבקש לפרסם.
  • שווקים גלובאליים נגישים – בעזרת פרסום ברשת ניתן להגיע למגוון קהלי יעד פוטנציאליים, גם מסביב לעולם.
  • מגוון פורמטים לפרסום – האינטרנט מאפשר לנו לפרסם מסרים באמצעות מספר מדיומים בו זמנית; אודיו, וידאו, כיתוב ועוד.
  • אפשרויות ניתוח מצב – האינטרנט מציע כלים למדידת מצב אתר האינטרנט שלנו; הקלקות, חשיפות, צפיות, ביצוע פעולות, זמני שהייה באתר ועוד. נתונים אלו מאפשרים לבעלי האתרים ומנהלי הקמפיינים לדעת בדיוק מה מצבם ומה עליהם לשפר במקרה הצורך.

עולם של אפשרויות – לכם, נשאר רק לבחור

כפי שכבר נכתב, עולם האינטרנט הוא רחב ומלא באפשרויות. כך גם עולם הפרסום ברשת, המאפשר לבעלי העסקים ומנהלי הקמפיינים לבחור את הדרך הטובה והעדיפה ביותר עבורם, לפרסום העסק; החל מתמחור מבוסס הקלקה (PPC – Pay Per Click) שהוא הנפוץ ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי – בשיטה זו, המפרסם ישלם רק במידה וגולשים סקרנים יקליקו על המודעה שפרסם, בהתאם למחיר שנקבע מראש. עוד קיימות שיטות התמחור מבוסס הופעה (PPM – Pay Per Impression) המתגמלת את המפרסם בהתאם למס' החשיפות למודעות שפרסם, וכן שיטת תמחור מבוסס פעולה (PPA – Pay Per Action) כלומר רק במידה והתבצעה פעולת רכישה, הרשמה לשירות, הזמנה ועוד.

עולם השיווק והפרסום באינטרנט הוא עצום, ובכל יום מתווספות עוד ועוד אפשרויות לבעלי העסקים לפרסם את עצמם בצורה יעילה וממוקדת יותר. סוכנות הפרסום של קבוצת קידום האתרים של לאוס מדיה ואינטראקטיב פועלים זה שנים רבות בתחום המדיה הדיגיטלית. אנו מאמינים שמעקב תמידי אחר פעולות השוק, מגמות וקהלי היעד הוא המתכון הבטוח להצלחה שלכם. עם הליווי הצמוד והמקצועי שלנו, תוכלו להיות בטוחים כי בחרתם בכתובת הנכונה, בדרך להצלחה בטוחה.