פרקליטות מחוז חיפה הגיבה הבוקר (שני) לפרסומים לפיהם היא עומדת לחתום על עסקה מקלה עם השחקן משה איבגי, החשוד בביצוע עבירות בארבע נשים. "למען הסר ספק", נמסר, "לא התקבלה כל החלטה בפרשה והפרסומים על 'הסדר מותנה' שמתגבש אינם נכונים".

"למעלה מן הצורך נסביר כי ככלל, החלטה בדבר האפשרות לשקול עריכת הסדר מותנה עם חשוד מתקבלת רק לאחר שהוחלט להגיש כתב אישום נגדו", הוסיפו בפרקליטות.

דברי הפרקליטות נאמרו בעקבות פרסומים לפיהם סנגורו של השחקן, עו"ד ציון אמיר, מצוי במשא ומתן מתקדם כי השחקן יודה בהאשמות נגדו אך לא יועמד לדין. לפי הפרסומים, ההסכם טרם גובש סופית והוא נמצא בשלביו האחרונים.

הנושא עלה הבוקר (שני) בתכניתו של שרון גל בגלי ישראל, בשיחה עם עורכי הדין יורם שפטל וארי שמאי, והעיתונאי גיל רונן. כאשר שמאי העלה את האפשרות שהפרסומים יגרמו לביטול העסקה, גל אמר בפסקנות כי הדבר לא יקרה: "לא עם התקשורת הזאת", כדבריו.

מדובר ב"עסקה דה-לוקס למיוחסים בלבד", קבע גל.

רונן העיר שהשיח בנושאי עבירות מין נשלט כיום ע"י הפמיניזם הרדיקלי של השמאל הקיצוני, וציין כי מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית הוקמו ע"י הקרן החדשה לישראל, ונוהלו במשך שנים ארוכות ע"י מיכל רוזין – כיום ח"כית של מרצ. "יש להם אג'נדה מאוד מתוחכמת שבאה ומציגה את הגבר היהודי, הגבר 'ההגמוני' כמו שהן קוראות לזה, בתור אויב העם, ואז הן מחליטות במי להיכנס ובמי לא להיכנס", הסביר. "אז הן מסוגלות באמת לצאת לחלוטין מפרופורציות כשמדובר במישהו כמו ינון מגל או כמוך, שרון, ולקחת דברים שהם כלום ולהפוך אותם בעזרת להטוטי מילים לדברים שנשמעים כאילו יש בהם משהו, ולעומת זאת כשמדובר באנשי שלומם אז זה בכלל לא קרה".