בן כספית, במהלך הפאנל
בן כספית, במהלך הפאנלצילום: אודי פורטל

העיתונאי ופרשן עיתון 'מעריב', בן כספית, השתתף היום (שני) בפאנל 'כל פרשות נתניהו' במסגרת כנס אילת לעיתונות ודיבר על הטענות לפיהן יש לו עניין אישי ברדיפת ראש הממשלה.

"אני לא ריפורטר, אני מודה שאני אובססבי, אני אבא לילדים ואם אני רואה אם מישהו מאיים על הילדים שלי אני אגן עליהם, אני לא שמאלן, אני לצידו של נתניהו בהרבה מאוד מהדברים אך אני מסקר את נתניהו מאז שנות ה-80 ואני חושב שהוא אישית מסוכן למדינת ישראל", אמר כספית.

הוא הוסיף, "במעריב יודעים שאני אומר את דעתי, אני נלחם בכל כוחי כי דעתי על נתניהו טובה יותר מרוב השרים שלו לאורך השנים, אלה שנשארו איתו ואלה שברחו. אני לא יודע איך יגמרו הפרשות אך בסוף הציבור כבר יודע את האמת. המון אנשים אומרים לנו תפסיקו לכתוב נגדו, כל עוד תמשיכו הוא ימשיך להיבחר, אך זה לא התפקיד שלי, אני לא צריך להוריד אותו מהשלטון, אני צריך לחשוף את האמת".

"אני לא ריפורטר אני פובליציסט. אני מביע את דעתי. אין 'מועצת גדולי תקשורת'. יש בין העיתונאים תחרות קשה, אני יכול לתת לכם עכשיו 100 כותרות 'אנטי שמאל' שלי. תחושת 'הוייב' של התקשורת שמאלית היא פייק ניוז, זה היה נכון פעם היום אנחנו בעיצומה של מהפכה חיובית", סיכם כספית