בני רבינוביץ'
בני רבינוביץ'צילום: ערוץ 7


העיתונאי החרדי בני רבינוביץ' השתתף אתמול (מוצאי שבת) בהפגנת השמאל בתל אביב, אך מדגיש כי לא מדובר בהפגנה של מחנה השמאל ומסביר את חשיבות המחאה נגד חוק ההמלצות.

"היו שם עשרות אלפי אנשים ולמיטב הבנתי זו לא הייתה הפגנת שמאל, השתתפו שם אנשים מכל המגוון של החברה הישראלית, ימין, שמאל, דתיים, חילונים, סרוגים וכיפות שחורות, וזו לא הייתה הפגנה נגד שלטון הליכוד אלא הפגנה וצעדה נגד שחיתות של אנשי ציבור.

''האם אנחנו רוצים לתת יד לחוקים פרסונאליים שנועדו לפתור בעיה אישית של אדם כזה או אחר?, מסביר רבינוביץ' את התנגדותו לחוק ההמלצות. ''זה לא קשור לימין או שמאל, אנחנו לא רוצים להרגיל את הציבור ואת דור העתיד שאנשי ציבור הם מושחתים. החוק הזה הוא חוק מסריח שבא להציל שלטון, אנחנו לא רוצים לתת יד לשחיתות כדי להציל שלטון".

רבינוביץ' מבהיר, "אין לי בעיה עם שלטון הימין, מצידי שבמקום נתניהו יבוא ישראל כץ, ארדן, סער או בנט, אבל למה לומר שזו הפגנת שמאל?

''בשעתו הייתי נגד מתווה הגז אז מיד תייגו את מי שתומך במתווה הגז שהוא בימין ומי שמתנגד הוא בשמאל. תסביר לי מה הקשר בין מתווה הגז לימין או שמאל? וגם כאן מה הקשר בין נושא שחיתות לימין או שמאל?".

לדברי רבינוביץ', הוא לא היה החובש כיפה היחיד בהפגנה אמש, "סימה קדמון כתבה שהייתי היחיד, אך עובדתית זה לא נכון. היא גם כתבה שהיו שם בעיקר ציבור מבוגר, האוטובוס שנסעתי היה מפוצץ בצעירים, כולנו באנו למחות נגד חוקים פרסונאליים שבאים להציל אדם שדרש לקבל מהחברים שלו מתנות.

''אנחנו רוצים שלטון עם אנשי ציבור ישרים ולא כאלה שדורשים מחברים שלהם שיספקו להם סיגרים ושמפניות", מוסיף.