דורני (במרכז)
דורני (במרכז)צילום: יונתן סינדל. פלאש 90

מנתוני הגיוס לצה"ל שפורסמו הבוקר (שלישי) עולה כי התיכון שזכה בציון הגבוה ביותר מבין כל התיכונים בארץ הוא ישיבת בני עקיבא סוסיא שבהר חברון, אשר מובילה בגיוס גברים ועומדת על 97 אחוזי גיוס לקרבי.

יחד איתה נמצאת בעשירייה הראשונה ישיבת 'נר תמיד' שביישוב חשמונאים בבנימין. מבין התיכונים הממלכתיים-דתיים, בנוסף לישיבות בסוסיא ובחשמונאים, נמצאים התיכונים "אורות יהודה" ו"ישיבת נווה שמואל" שבמועצה המקומית אפרת במקומות 8 ו-9 (בהתאמה).

ברשימת המועצות האזוריות המובילות בגיוס לצה"ל נמצאת המועצה האזורית גוש עציון במקום השמיני והמכובד, לאחר עלייה של 5 מקומות בדירוג ביחס לשנה שעברה.

בין הערים, נמצאות מעלה אדומים במקום ה-13 בגיוס גברים לצה"ל עם 87% שיעורי גיוס, ואריאל במקום ה-18 בגיוס נשים עם 76.3% גיוס.

מבין המועצות המקומיות הגדולות המובילות בגיוס גברים, נמצאת המועצה המקומית אפרת במקום ה-8 עם 85.3% גיוס.

מבין המועצות המקומיות הקטנות המובילות בגיוס גברים, נמצאות המועצות של אלפי מנשה, הר אדר ובית אל בעשירייה הראשונה, כאשר הן מדורגות במקומות 5, 6 ו-9 (בהתאמה).

בעשירייה הראשונה של המועצות המובילות בגיוס נשים ניתן למצוא את המועצות המקומיות בהר אדר, בית אריה ואורנית, הניצבות במקומות 3, 6 ו-9 (בהתאמה).

יו''ר מועצת יש''ע חננאל דורני, סגן אלוף במילואים, מסר בתגובה לנתונים "משמח לראות את הצמיחה בנתוני הגיוס אצלנו ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. לאורך כל השנה אנו משקיעים משאבים רבים בחינוך לערכים ולציונות ואנו רואים ברכה בעמלנו. אני מברך את כולם בגיוס נעים ובהמשך תרומה משמעותית למדינה".