דוד ביטן
דוד ביטןצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עו"ד אפרים דימרי, פרקליטו של ח"כ דוד ביטן, אומר לערוץ 7 כי למרות החקירות הארוכות במשרדי להב 433, ביטן שומר על אופטימיות ובטוח בחפותו.

"ח"כ ביטן משתף פעולה באופן מלא עם המשטרה, עונה על השאלות ומוסר גרסאות ומשתף פעולה באופן מלא והוא אפילו חש הקלה מסוימת שסוף סוף יש מקום שבו הוא יכול למסור את גרסתו על כל דבר ודבר", מציין עו"ד דמרי.

הפרקליט מתייחס גם לטענה ולפיה חקירת ח"כ ביטן נועדו לבלום חקיקה נגד המשטרה. ''אנחנו שומעים את הפרשנים שמתייחסים לעיתוי וזה נכון שזה בא ביום לא מתאים אבל בשיחה שלי עם ח"כ ביטן הוא אמר לי שלא משנה לו מה העיתוי הוא סומך על המשטרה ומבחינתו בכל רגע שצריך הוא יבוא וימסור את גרסתו. אין לו שום טרוניה שהזמינו אותו לחקירה".

"אנחנו מחזקים את ידי המשטרה שתבצע את כל הפעולות שהיא עושה ותסיים את החקירה בקרוב", מדגיש עו"ד דמרי.

עו"ד דימרי מתרשם שח"כ ביטן הוא אדם חזק ובעל אמונה, "הכרתי אותו בעקבות הייעוץ המשפטי, האיש הזה חזק מאוד מאוד מנטאלית ולמרות שהוא אינו חובש כיפה יש לו כוח של אמונה".

הוא מקווה שבית המשפט יתיר לח"כ ביטן להתראיין כתגובה על דברים שנאמרים בהקשר לחקירותיו, "יש חרושת שמועות ואנחנו באמת מאמינים שאין הדלפות מהחקירות אבל אנחנו כן מבקשים מבית המשפט שאם הודלף חומר החוצה שיהיה לו אפשרות להגיב על אותם דברים".