תושבי נתיב האבות במסר לבית היהודימטה המאבק נתיב האבות

במהלך ישיבת הסיעה השבועית של מפלגת הבית היהודי, נכנסו תושבי שכונת נתיב האבות וחילקו בעזרתה של יו"ר הסיעה, ח"כ שולי מעולם, לשרים ולחברי הכנסת, חתיכות מהמבנה הראשון שנהרס בשכונה בשבוע שעבר.

חברי הסיעה קיבלו פלאייר הפונה אליהם בבקשה ובהצהרה, כי בידם למנוע את המשך ההריסות הן בשכונה והן בישובים נוספים, ולפעול להסדרת השכונה.

במטה המאבק מציינים כי" מטרת הרעיון בחלוקה לגרום לחברי הממשלה, לזכור את ההרס ואת השכונה הקיימת ולחשוב פעמיים איך ניתן למנוע את המשך ההריסה ואיך ניתן למנוע את החלטת בג"ץ שלפיה עד חודש מרץ 2018, יש להרוס 16 בתי קבע בנתיב האבות".

"ניכר כי סיעת הבית היהודי,מנסה למצוא פתרונות,אך כמו שאר ממשלת ישראל, ממשלת הימין,אנו מצפים שיעשו יותר על מנת להסדיר את השכונה", אמרו במטה.

עוד הוסיפו, "יפה שעה אחת קודם לתת פתרונות ולא להכין תירוצים לאחר ההרס הצפוי. אנחנו רוצים שהם יזכרו אותנו כל הזמן".

בשבוע שעבר נפגש יו"ר כולנו שר האוצר משה כחלון עם תושבי שכונת נתיב האבות וראשי מועצת יש"ע במסגרת סיור סיעת כולנו בגוש עציון

התושבים ביקשו מחברי הסיעה סיוע בפתרון להסדרת שכונת נתיב האבות. השר כחלון שיבח את התנהלות התושבים במאבקם ואמר: "אתם חלוצים והקשיים שאתם נאלצים להתמודד איתם לא פשוטים. אני מבין את הכאב שלכם. הייתה גרירת רגליים של המדינה במשך יותר מדי שנים בהתנהלות מולכם ואתם אלה שסובלים, שלא בצדק. יש כרגע צעדי הסדרה מתקדמים וצריך לתת לכם עוד זמן על מנת להשלים את המהלכים הדרושים לכך. אנחנו תומכים בהתיישבות ותומכים בשלטון החוק, שהם שני ערכי יסוד במדינת ישראל. נסייע לכם ונקדם כל פתרון ששומר על שניהם".