משפחת פדידה
משפחת פדידהצילום: נתנאל אייזיק, דוברות רמב"ם

ללימור פדידה (33) מחיפה, כ"ד בכסלו הוא לא סתם יום של חג: לפני 33 שנים בדיוק נולדה פדידה בערב חג החנוכה (נר ראשון) ברמב"ם בשעה 9:20 בדיוק, ביום שלישי של השבוע, יחד עם אחיה התאום ליאור.

הבוקר (שלישי) בדיוק באותו התאריך, שחל גם הפעם ביום שלישי של השבוע ובדיוק באותה השעה נולד לה ולבעלה תמיר, ילדם השלישי – בן מקסים ובריא שהגיח לאוויר העולם בלידה רגילה ובמשקל של 3.460 ק"ג.

לדבריה של האם הטריה וכלת יום ההולדת, נראה שבנה הפעוט פשוט התעקש לחלוק את יום החג המשפחתי יחד עם אמו ודודו. "ההיריון נמשך ונמשך ולמעשה ילדתי הבוקר כשאני כבר בשבוע ה-41", היא מספרת בחיוך.

"כשהלידה התעכבה הייתה לי הרגשה שזה יקרה בסופו של דבר בערב חג, ביום ההולדת שלי, אבל זה שזה נפל גם על אותו יום בשבוע ואותה השעה בדיוק – זה כבר נס קטן...".

לפדידה יש קשר עמוק וארוך שנים עם רמב"ם. את שירותה הלאומי עשתה במיון בית החולים ובשמונה השנים האחרונות היא משמשת כאחות בתינוקייה של ביה"ח. לבני הזוג פדידה כאמור, שלושה ילדים: בנם הבכור בן שש, בתם האמצעית בת ארבע והפעוט שנולד הבוקר. כל השלושה וכן לימור אמם נולדו ברמב"ם.

את החגיגה המשולשת הם מתכננים לערוך, יחד עם הדלקת נר ראשון של חנוכה, במחלקת יולדות א' של בית החולים. "השמחה גדולה", אומרים בני המשפחה, "שנמשיך רק לחגוג ולשמוח. איחולי חנוכה שמח לכולם".