טקס החתימה
טקס החתימהצילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות זכתה בחוזה המשך בהיקף של 46 מיליון דולר לאספקת מערכות נוספות מסוג J-Music™ DIRCM )אינפרה-אדום להגנה עצמית מפני טילים.

החוזה יבוצע על פני תקופה של ארבע שנים.

בדומה לחוזים קודמים מחילות אוויר ברחבי העולם ומלקוחות אחרים, אלביט מערכות תצייד את מטוסי התדלוק והתובלה Airbus A330 במערכות J-Music DIRCM במשולב עם מערכות אינפרה-אדום להתראה פסיבית מפני טילים (PAWS-IR) של החברה.

קולונל יאן דר קינדרן, יו"ר קבוצת ההיגוי של MMF, הדגיש, "משתמשי ה- MMFמרוצים מאוד מכך שהצי הרב לאומי של מטוסי התדלוק והתובלה יצוידו במערכות ה-J-Music DIRCM של אלביטמערכות. יכולת זו תוסיף רבות לבטיחות ולגמישות המבצעית של כלל צי המטוסים. נפלא גם לראות את שיתוף הפעולה הצמוד בין Airbus לבין אלביט מערכות בהתקנת המערכות".

פיטר דוהמן, מנכ"ל סוכנות הרכש של נאט"ו (NSPA), ציין, "NSPA שמחה להעניק חוזה זה לאלביט מערכות ובכך לספק יכולת חשובה לצי מטוסי התדלוק והתובלה מסוג A330 של נאט"ו, אשר תאפשר למטוס, לצוות האוויר ולנוסעיו יכולת לפעול באופן בטוח יותר בסביבות עוינות".

אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת המודיעין של אלביט מערכות, הוסיף "חוזה המשך זה, אשר מרחיב את אספקת מערכות ה- J-Music DIRCM ומערכות ההתראה מפני טיליםPAWS-IR לפרויקט ה-MMF של נאט"ו, מעיד על היתרון הטכנולוגי והמבצעי של אלביט מערכות במתן פתרון לאיום ההולך וגובר מפני טילי כתף קרקע-אוויר".