אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: יח"צ אלביט

אלביט מערכות הודיעה היום כי החברה הבת שלה בארצות הברית זכתה בחוזה מחברת DynCorp International Inc למתן שירותי תמיכה ואחזקה עבור צי מטוסי C-26 ו– UC-35 של צבא היבשה האמריקני.

החוזה הנו לתקופת בסיס של שנה אחת בהיקף של עד 25 מיליון דולר, ואופציות לחמש תקופות נוספות של שנה כל אחת. במידה וכל האופציות תמומשנה, החוזה יסתכם בהיקף של עד 176 מיליון דולר.

אספקת השירותים תנוהל מסן אנטוניו שבטקסס, ארה"ב.

באלביט אומרים כי חוזה זה מחזק את מיצובה של אלביט מערכות אמריקה כספקית מובילה של שירותי תמיכה ותחזוקה למטוסים ולפלטפורמות קרקעיות. אלביט מערכות אמריקה מספקת קשת רחבה של פתרונות אמינים, הכוללים תמיכה לוגיסטית וכן שירותי הנדסה, תחזוקה, תיקון ושיפוץ כולל.

אלביט מערכות אמריקה הנה בעלת עשרים וחמש שנות ניסיון במתן שירותי תמיכה ותחזוקה לצבא האמריקני, וחברת M7 Aerospace זוכה בעקביות להערכה יוצאת דופן גבוהה בגין שירותי התמיכה הלוגיסטיים שהיא מספקת.

"אלביט מערכות אמריקה הנה ספקית אמינה ובעלת ניסיון מוכח במתן פתרונות תמיכה ותחזוקה עבור מטוסים ורכבי יבשה רבים של הצבא האמריקני" ציין רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה. "יש לנו מחויבות להיות קשובים ללקוחות, לפעול בשיתוף פעולה הדוק איתם, ולספק להם פתרונות לוגיסטיים מצוינים התומכים במשימות העומדות בפניהם."